عفونت قارچ ناخن
درمان عفونت قارچی ناخن
مهر ۶, ۱۳۹۶
مهم ترین راه های رفع سیاهی آرنج و زانو
رفع سیاهی آرنج و زانو
مهر ۶, ۱۳۹۶

موس مو نیوآ

اسپري نگهدارنده حالت مو نيوآ

موس موی نیوآ

موس مو نیوآ

   شرکت نیوآ یکی از برند های معتبر است که در زمینه تولید لوام آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند. این برند به دلیل کیفیت محصولات در بین مردم شناخته شده و بسیار معتبر می باشد . اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ بسیار قوی بوده و برای موهایی که مقداری حالت خشک داشته و فر هستند مناسب است. این نوع محصول برای موهای مجعد نیز بسیار مناسب بوده وموها را به خوبی حالت می دهد.
   این اسپری به صورت کف خارج شده و کاربرد آن بعد از حمام و برای حالت خیس و مرطوب موها می باشد. این اسپری به موها درخشندگی، شفافیت، و براقی را می بخشد. یکی از مهمترین مزایای این محصول نداشتن حالت چسبندگی است و زمانی که از آن استفاده می کنید موها را خوش حالت تر می کند. به گونه ای که هیچگونه احساس خشکی بر روی موهای خود احساس نمی کنید. قدرت حفظ حالت مو در این محصول 5 برابر بوده و بسیار قوی می باشد.  

موس مو نیوآReviewed by آرایشگاه on Sep 28Rating: 3.0موس مو نیوآموس موی نیوآ یکی از بهترین حالت دهنده های مو می باشد که در آرایشگاه استفاده می شود. در این مقاله در مورد این محصول مطالبی را ارائه می دهیم.

موس موی نیوآ یکی از بهترین حالت دهنده های مو می باشد که در آرایشگاه استفاده می شود. د

4 دیدگاه ها

  1. آرایشگاه شیرین بانو گفت:

    این موس مو برای افرادی که موهای خشک تری دارند بهتره چون موها رو به همدیگه نمی چسبونه من توی ارایشگاه معمولاً با توجه به موهای مشتریم از موس استفاده می کنم.

  2. Tara گفت:

    بنظرم مارک بدیه.من استفاده کردم خوب نبود

    • روژین گفت:

      تارا جان احتمالا به موهای شما نساخته آخه من موهای خودم حالت فر داره از این موس استفاده کردم عالی بوده چندتا محصول رو امتحان کن ببین شاید موهات با بعضی محصولا سازگاری نداشته باشه

  3. Mina گفت:

    خیلی خوبه، منم پیشنهاد میکنم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *