دستمال مرطوب آرایشی
دستمال مرطوب چیست؟
مهر ۱۲, ۱۳۹۶
دکورکرم مو
دکو کرم مو چیست؟
مهر ۱۳, ۱۳۹۶

نحوه ی صحیح ریمل زدن

آموزش نحوه ی صحیح ریمل زدن

نحوه ی صحیح ریمل زدن

نحوه ی صحیح ریمل زدن 

                  از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه نحوه کشیدن برس به مژه هایتان باید به سمت بالا و خارج و نگاهتان به سمت پایین باشد باشد و تا زمانی که مژه هایتان خشک نشده است کار دیگری روی چشم هایتان انجام ندهید بهتر است  قسمت بیرونی چشمتان را با ریمل بیشتری بورس اگر می خواهید ریمل تان باعث شود که مژه هایتان خیلی بلند شود و در ضمن حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند ، قبل از استفاده از ریمل ، از فر مژه استفاده کنید و بعد ریمل خود را بکشید . برس ریمل را چند بار پشت سر نکشید ، مدت زمان استفاده مفید از یک ریمل چهار ماه است و بعد از آن ریمل خشک می شود و باید آن را دور انداخت .ریمل های حجم دهنده برای مژه های نازک و ضعیف ، ریمل های بلند کننده برای مژه های کوتاه و ریمل هایی که خورده مژه دارند برای مژه های کم پشت استفاده می شوند.

 

مقالات مرتبط:

ویژگی و کاربردهای ریمل

ریمل و کرم پودر پاک کنید

انواع ریمل رنگی

 

نحوه ی صحیح ریمل زدنReviewed by سه رخ on Oct 4Rating: 3.0نحوه ی صحیح ریمل زدننحوه کشیدن برس به مژه هایتان باید به سمت بالا و خارج و نگاهتان به سمت پایین باشد باشد . تا زمانی که مژه هایتان خشک نشده است کار دیگری روی چشم هایتان انجام ندهید بهتر است.

نحوه کشیدن برس به مژه هایتان باید به سمت بالا و خارج و نگاهتان به سمت پایین باشد باشد . تا زمانی که مژه هایتان خشک نشده است کار دیگری روی چشم هایتان انجام ندهید بهتر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *