نرم کننده لب
نرم کننده طبیعی برای لب ها
مهر ۲۰, ۱۳۹۶
بهترین حکم شرعی کاشت مژه
حکم شرعی کاشت مژه
مهر ۲۱, ۱۳۹۶

نکاتی در مورد دکوپاژ مو

دکوپاژ مو

نکاتی در مورد دکوپاژ مو

نکاتی در مورد دکوپاژ مو

   اولین توصیه ای که آرایشگران در آرایشگاه در مورد دکوپاژ مو ارائه می دهند این است که از مواد شیمیایی و مش و رنگ و دکوپاژ کمتر استفاده نمایید تا موها کمتر آسیب ببیند. قبل از حمام کردن ترجیحاً ساقه موها را با روغن زیتون یا بادام چرب کرده و بعد از گذشت مدت زمان نیم ساعت موها را شست و شو دهید.
   زمانی که موها را با شامپو می شویید بهتر است موها را خیلی چنگ نزنید تا روغن زده شده به ساقه موها به طور کامل شسته نشود. زیرا با شسته شدن روغن، موها دوباره مانند قبل حالت خشک و مز پیدا کرده، مستعد دو شاخه شدن و موخوره خواهند شد. استفاده از مواد شیمیایی مانند مواد دکوپاژ، مش و فر و هر ماده دیگر و تماس آنها با پوست سر یا دست ها گاهی اوقات اثرات بسیار شدیدتری به دنبال دارد و زمینه ابتلا به سرطان پوست یا ریه را فراهم می کند. بنابراین برای استفاده از این مواد حتما از دستکش استفاده کرده و موارد بهداشتی را رعایت فرمایید.

نکاتی در مورد دکوپاژ موReviewed by سه رخ on Oct 13Rating: 3.0نکاتی در مورد دکوپاژ مودکوپاژ کردن مو روشی برای پاک کردن رنگ مو به وصرت طبیعی است که یه روش شیمیایی است و باید مواردی را رعایت کنید. در این مقاله نکاتی را در مورد دکوپاژ به شما آموزش می دهیم.

دکوپاژ کردن مو روشی برای پاک کردن رنگ مو به وصرت طبیعی است که یه روش شیمیایی است و باید مواردی را رعایت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *