آموزش آرایش چشم
راهنمای کامل آرایش چشم
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷
بهترین ماسک های زیبایی فصل بهار
ماسک های زیبایی فصل بهار
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

نکات آرایشی برای زنان شاغل

ترفندهای آرایشی برای زنان شاغل

نکات آرایشی برای زنان شاغل

نکات آرایشی برای زنان شاغل

   خانم های شاغل معمولا در ابتدای صبح وقت کمی برای آماده شدن و حتی آرایش کردن دارند به همین دلیل استفاده از ترفندها و نکات آرایشی کاربردی می تواند در بهتر و زیباتر شدن ظاهر و چهره آن ها بسیار موثر و کمک کننده باشد. به همین دلیل در این مطلب ترفندهای آرایشی برای زنان شاغل را به شما آموزش می دهیم: 
- قسمت های تیره زیر چشم را به درستی سفید و روشن کنید!
   اگر زیر چشم های شما تیره است ابتدا باید این قسمت از پوست را روشن نمایید تا بعد از استفاده از کرم پودر شکل و ظاهری یکدست و زیبا برای پوست ایجاد گردد. برای این کار ابتدا یک مثلث زیر چشم با استفاده از کانسیلر بکشید و آن را تا نزدیکی گونه ها ادامه دهید. به همین سادگی قسمت های تیره در زیر چشم محو می شوند و بعد از کرم پودر زدن، پوست یکدست می شود. 
- فونداسیون یا کرم پودر خود را بادقت روی پوست بزنید!
   بسیاری از خانم ها به دلیل زمان بر بودن استفاده از کرم پودر، معمولا از این بخش مهم آرایشی چشم پوشی می کنند. اما بهتر است بدانید اگر فونداسیون یا کرم پودر خود را به خوبی و با دقت روی پوست بزنید در تمام طول روز ظاهری زیبا و طبیعی دارید. برای نحوه صحیح کرم پودر زدن باید آن را روی مرکز صورت بزنید و سپس آن را به سمت گوش ترکیب و محو نمایید. 
- از اسفنج های آرایشی استفاده کنید!
   این ترفند آرایشی به شما کمک می کند آرایش ماندگار تری در طول روز داشته باشید. این بار به جای استفاده از انگشت یا براش، از اسفنچ های آرایشی برای کرم پودر زدن استفاده نمایید. بهترین نوع اسفنج برای کرم پودر زدن مدل های مخروطی یا تخم مرغی شکل است که می توان با استفاده از آن ها تمام قسمت های صورت را با دقت پوشش داد. البته بهتر است قبل از استفاده، اسفنج آرایشی را کمی با آب مرطوب نمایید و سپس از آن برای ترکیب کردن کرم پودر روی پوست استفاده کنید.
- رژلب خود را ذوب کنید! 
   اگر رژلب شما شکسته شده و یا اینکه مقدار آن برای استفاده عادی کم شده است، از آن منصرف نشوید! رژلب شکسته شده را درون قاشق فلزی ریخته و قاشق را روی شمع نگه دارید تا رژلب ذوب گردد. سپس این رژلب را درون یک ظرف کوچک و در دار ریخته و با استفاده از براش مخصوص رژلب بزنید. 
- ضخیم و پرپشت کردن مژه ها با پودر بچه!
   اگر مژه های نازک و کم پشتی دارید می توانید با استفاده از این پودر بچه ضخامت مژه ها را افزایش دهید و چشم ها را زیباتر سازید. این بار قبل از ریمل زدن مقداری پودر بچه را به مژه های خود زده و سپس از ریمل استفاده کنید. خواهید دید که به سادگی مژه ها ضخیم تر می شوند. 

نکات آرایشی برای زنان شاغلReviewed by آرایشگاه on May 20Rating: 3.0نکات آرایشی برای زنان شاغلبسیاری از زنان شاغل با توجه به اینکه صبح زود از منزل خارج می شوند وقت کمی برای آرایش دارند به همین دلیل لازم است ترفندهای آرایشی را آموزش ببینند تا سریع آرایش کنند. در این مقاله نکات آرایشی برای زنان شاغل را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از زنان شاغل با توجه به اینکه صبح زود از منزل خارج می شوند وقت کمی برای آرایش دارند به همین دلیل لازم است ترفندهای آرایشی را آموزش ببینند تا سریع آرایش کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *