آشنایی با محصولات آرایشی Nvey eco Skincare
محصولات آرایشی Nvey eco Skincare
مهر ۹, ۱۳۹۶
اسپري حالت‌ دهنده مو جيورجي
موس موی جیورجی
مهر ۹, ۱۳۹۶

نکات آرایش خلیجی

آرایش خلیجی

نکات آرایشی خلیجی

نکات آرایش خلیجی

1- برای ماندگاری و دوام بیشتر سایه چشم باشد اول باید بیس سایه چشم را استفاده نمایید که بین رنگهای انتخابی، رنگ بیس روشن ترین آنها است. رنگ بیس را باید به همه پلک بزنید.
2- رنگ بنفش ملایم را فقط نزدیک خط رویش پلک و مژه با حرکت دایره وار با برس متوسط بزنید.
3- برای دوام طولانی رنگ باید برس را به جای مالیدن، بر روی پوست فشار دهید.
4- از مداد هایی به رنگ بنفش استفاده نمایید تا آرایش چشم حالتی جادویی داشته باشد. البته اگر تمایلی به بنفش شدن چشمایتان ندارید می توانید از مداد مشکی به جای مداد بنفش استفاده کنید.
5- با انگشت خود رنگ سایه را بلندتر کنید. حرارت بدن شما نیز به بهتر قاطی شدن رنگ ها با هم کمک می کند. اما به همه جای چشم رنگ تیره نرسد. البته رنگها از جای خود به جاهای دیگر نمی رسند بلکه همانجا با رنگ کناری خود ترکیب و یا یکدست می شوند.
6- بهترین کار که بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه از آن استفاده می کنند، استفاده از پشت دست برای مخلوط کردن رنگ ها باهم است و سپس به صورت خود بزنید. در آخر تیره ترین رنگ بنفش را به گوشه خارجی چشم بزنید. برای این کار از بزرگترین برس سایه یعنی برس شماره  ان۹ استفاده نمایید. در آخر برای زیبایی بیشتر از همان رنگ تیره زیر چشم هم استفاده نمایید.

نکات آرایش خلیجیReviewed by سه رخ on Oct 1Rating: 3.0نکات آرایش خلیجیآرایش خلیجی برای ماندگاری نیاز به ترفند هایی خاص دارد. در این مقاله انواع ترفند های ماندگاری آرایش خلیجی را به شما اموزش می دهیم.

آرایش خلیجی برای ماندگاری نیاز به ترفند هایی خاص دارد. در این مقاله انواع ترفند های ماندگاری آرایش خلیجی را به شما آموزش می دهیم.

1 دیدگاه

  1. آنی خطیبی گفت:

    وای چقدر آرایش ش قشنگ شد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *