انواع مداد چشم رنگی
مداد چشم رنگی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۷
تأثیرات انجیر برای موها
فواید انجیر برای مو
فروردین ۳۰, ۱۳۹۷

نکات بعد از اکستنشن

مهم ترین نکات بعد از اکستنشن مو

نکات بعد از اکستنشن

نکات بعد از اکستنشن

بعد از اکستنشن قبل از شستن موها آنها را به خوبی شانه کنید تا تمام گره ها باز شوند. یک مرتبه موهای خود را زیر دوش نبرید. سرتان را عقب بگیرید یا موهای تان را از فرق سر به دو نیم تقسیم کنید و آرام زیر دوش بروید. هرگز موقع شست وشو سرتان را زیر دوش یا در روشویی پایین نگیرید مگر اینکه فقط بخواهید جلوی موهایتان را بشویید. بعد از آن نیز حتما از نرم کننده مو استفاده کنید اما مراقب باشید نرم کننده به محل نصب اکستنشن نخورد. این کار باعث می شود اکستنشن ها شل شده و زودتر از موعد جدا شوند. بعد از حمام، سریع حوله را دور موهایتان بیندازید تا وزن اضافی آب از روی آن برداشته شود. به آرامی موها را درون حوله فشار دهید اما حوله را بالا یا پایین نکشید.

  • موها را با برس مخصوص اکستنشن از ریشه به پایین شانه کنید.
  • برای جلو گیری از کرک شدن و گره خوردن موهای خـودتان از پوش دادن و چرب ماندن زیاد مو و نامرتبی آن خودداری کنید.
  •  حداقل هفته ای 1 بار براشینگ اصــولی توسط متخصص انجام دهید.
  •  از رنگ کردن و دکلره کردن موها در منزل تا حد ممکن خودداری کنید و این کار را به متخصص بسپارید.
  •  ترمیــم به موقـــع شما مانـــع از هر گونه آسیــب رسیــدن به موی شما می شودکه زمــان ترمیم در افـــراد با توجه به رشد مو متفاوت است بـا انجام این مراقبـت ها دوام اکستنشن بیشتر می شود و موی اصلی خود مشتری به هیچ عنوان آسیب نمی بیند.
نکات بعد از اکستنشنReviewed by سه رخ on Apr 19Rating: 3.5نکات بعد از اکستنشنبعد از اکستنشن قبل از شستن موها آنها را به خوبی شانه کنید تا تمام گره ها باز شوند. یک مرتبه موهای خود را زیر دوش نبرید. سرتان را عقب بگیرید یا موهای تان را از فرق سر به دو نیم تقسیم کنید و آرام زیر دوش بروید.

بعد از اکستنشن قبل از شستن موها آنها را به خوبی شانه کنید تا تمام گره ها باز شوند. یک مرتبه موهای خود را زیر دوش نبرید. سرتان را عقب بگیرید یا موهای تان را از فرق سر به دو نیم تقسیم کنید و آرام زیر دوش بروید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *