ماسک آلوئه ورا برای مو
مرداد ۲۷, ۱۳۹۶
آشنایی با طریقه استفاده از موس صورت
طریقه استفاده از موس صورت
مرداد ۲۷, ۱۳۹۶

نکات زیبایی جوانان – قسمت اول

مهم ترین نکات زیبایی جوانان

نکات زیبایی جوانان

نکات زیبایی جوانان - قسمت اول

  •  لیر کردن موها
    کوتاه کردن مو بصورت لایه لایه برای هر نوع مویی عالی است. موهای فر، صاف و مواج. این مدل کوتاه کردن مو باعث می‌شود تا موهای نازک ضخیم‌تر، موهای فر مرتب و منظم‌تر و موهای مواج لخت بنظر بیایند. فقط حواستان باشد که مویتان را خیلی لایه لایه نکنید. لایه‌های زیاد و کوتاه دیگر قدیمی شده اند.
  •  آکنه
    شما حتما باید به  متخصص پوست در آرایشگاه مراجعه کنید. خلاصی از آکنه بهترین چیزیست که میتوانید برایش پول خرج کنید. و تنها راه ضمانتی خلاصی از آکنه، مراجعه به یک متخصص پوست است.
  •  تست کرم پودر یا رژ لب
    محصولات زیبایی مختلفی هستند که حتما باید پیش از خرید، آن‌ها را در فروشگاه های تخصصی محصولات زیبایی تست کنید، محصولاتی همچون کرم پودر، رژ لب، رژ گونه و کرم پودر.اما محصولاتی مانند ریمل، خط چشم، برق لب و سایه چشم‌های ساده را میتوانید بدون تست انتخاب کنید. این محصولات را میتوانید از هر مغازه ای خریداری کنید، و خوش شانس خواهید بود اگر رنگ مناسب پوست خود را انتخاب کرده باشید.
  • کرم ضد آفتاب
    اولین چیزی که شما باید برای زیبایی تان هر روز از آن استفاده کنید کرم ضد آفتاب است، حتی اگر هوا بارانی یا ابری باشد! عادت‌های خوب از جوانی شروع می‌شوند و اگر شما از حالا کرم ضد آفتاب استفاده کنید، وقتی پنجاه شصت سالتان شد پوست زیبایی خواهید داشت. بخاطر داشته باشید که اشعه ی UV خورشید، حتی از ابرها و پنجره ی ماشین شما نیز عبور میکنند.
  •  پیچیدن مو
    هیچ چیزی باحالتر از یک موی بلند لیر شده ی فر نیست. برای داشتن چنین مویی، مویتان را دور میله ی یک اتو موی بزرگ فردهنده بپیچید و هر ۵ سانتی متر جهت را معکوس کنید.
  •   کرم‌های برنزه کننده
    بهترین کرم برنزه کننده هم بو میدهد. بهترین حالت این است که کرم برنزه کننده را ۲۴ ساعت پیش از یک قرار ملاقات مهم استفاده کنید و برای از بین بردن بوی آن یک دوش بگیرید (اما لیف نکشید). برای یک اتفاق خیلی مهم مثل عروسی و یا یک مهمانی رقص، از اسپری‌های برنزه کننده حرفه‌ای استفاده کنید. این اسپری‌ها گران هستند و دوام زیادی ندارند، پس حتما آن‌ها را یک روز پیش از مهمانی مورد نظر استفاده نمایید.

نکات زیبایی جوانان - قسمت دوم

نکات زیبایی جوانان - قسمت سوم

نکات زیبایی جوانان - قسمت اولReviewed by سه رخ on Aug 18Rating: 3.0مهم ترین نکات زیبایی جوانانشنیدن و پذیرفتن برخی از توصیه ها خیلی هم با‌ارزش است. مخصوصا وقتی این نصیحت ها نکاتی درباره زیبایی باشد. ما سال‌ها مجله های مد را خوانده و محصولات زیبایی را تست کرده ایم. در این زمان ما هزاران نکته درباره زیبایی را خوانده و هزاران محصول را استفاده کرده ایم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *