معرفی انواع ماسک صورت
انواع ماسک صورت
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷
ماسک بوتاکس
ماسک خانگی بوتاکس صورت
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷

روش نگهداری از مژه مصنوعی

نگهداری از مژه مصنوعی

روش نگهداری از مژه مصنوعی

روش نگهداری از مژه مصنوعی

   بسیاری از افراد از اندازه و حجم مژه های خود رضایت ندارند، حتی وقتی که به مژه های خود ریمل می زنند باز هم انتظاری که دارند برآورده نمی شود و به سراغ مژه مصنوعی می روند. گذاشتن و برداشتن مژه مصنوعی کار سختی است. نگهداری از مژه مصنوعی هم بسیار مهم است. برای اینکه مژه مصنوعی شما عمر خوبی داشته باشد باید به خوبی از آن ها مراقبت کنید. باید روش های نگهداری از مژه مصنوعی را یاد بگیرید تا بتوانید به راحتی از آن ها مراقبت کنید.
مژه مصنوعی رو به آرامی بر روی پلک بگذارید.
   زمانی که مژه را از درون جعبه بیرون می آورید باید آن را به آرامی بردارید تا شکسته نشود. معمولا افراد برای برداشتن مژه مصنوعی از موچین یا فر مژه و یا ناخن های خود استفاده می کنند. اما هیچ کدام از این روش ها درست نیست چون مژه بسیار ظریف است و آسیب می بیند. به گفته آرایشگران حرفه ای بهترین روش برای برداشتن مژه استفاده از انگشت است. اگر از انگشتان خود استفاده کنید، احتمال آسیب رسیدن به مژه کمتر است. لبه دیگر مژه مصنوعی را به آرامی بین انگشت اشاره و انگشت شصت خود نگه داشته و سپس آن را از روی پلک بکشید. به همین ترتیب، اگر شما از یک دسته مژه تکی استفاده می کنید، آن را به آرامی نگه داشته و با گرفتن انتهای هر دسته، آن رو بیرون بکشید. تمام دسته های مژه ها را باهم نکشید، چون ممکن است دچار آسیب شوند. 
همیشه چسب مژه مصنوعی را از بین ببرید.
   پس از چسباندن مژه مقداری از چسب به باند مژه و پشت پلک چسبیده است که اگر آن را پاک نکنید سفت و سخت شده و موجب خراب شدن باند مژه مصنوعی می گردد. برای از بین بردن چسب مژه مصنوعی می توان از وسایل مختلف استفاده کرد. اما بهترین راه این است که با یک انگشت مژه را نگه داشته و با انگشت دیگر چسب را بگیرید و تا انتها بکشید.
مژه مصنوعی ها را تمیز کنید.
   کسانی که مژه مصنوعی می گذارند معمولا بعد از آن ریمل می زنند تا مژه مصنوعی به مژه ها بچسبد و همچنین از خط چشم استفاده می کنند تا باند مژه پنهان گردد. ریمل و خط چشم آرایش را زیبا می کند. اما باید بدانید که در انتهای کار مانند پاک کردن بقیه آرایش باید مژه مصنوعی نیز تمیز گردد. برای تمیز کردن مژه مصنوعی باید از یک پاک کننده آرایش بدون روغن به همراه دستمال کاغذی و گوش پاک کن استفاده نمایید. برای تمیز کردن مژه ها آن ها را روی یک دستمال کاغذی قرار داده و یک گوش پاک کن بردارید و آن را به پاک کننده آرایش آغشته کرده و به آرامی از روی باند مژه به سمت نوک مژه ها بکشید. با این روش به آرامی آرایش را از روی مژه پاک کرده و اجازه دهید تا خشک شوند و سپس درون جعبه مخصوص نگهداری نمایید.
نکات مهم نگهداری از مژه
   هیچ وقت مژه مصنوعی را در معرض نور خورشد نگهداری نکنید چون موجب تغییر رنگ مژه می شود و قدرت چسبندگی آن را کاهش می دهد. جعبه دو تایی هلالی مژه ها و ظرف پلاستیکی چفت دار آن را دور نندازید. زیرا برای نگهداری از مژه های مصنوعی به آن نیاز دارید. مژه مصنوعی های تکی یا دسته ای هم باید در داخل ظرف خود نگهداری شوند. برای انجام این کار از موچین استفاده نکنید، زیرا این کار مژه ها رو خراب کرده و به آن ها آسیب می رساند. مژه ها را وارونه نگهداری نکنید زیرا فر مژه های مصنوعی از بین می رود.

روش نگهداری از مژه مصنوعیReviewed by آرایشگاه on May 10Rating: 3.0روش نگهداری از مژه مصنوعیمژه مصنوعی یکی از لوازم آرایش پرطرفدار برای خانم ها است که موجب زیبا تر شدن چشم ها می شود، نگهداری از این مژه ها نیازمند نکاتی است که به شما آموزش خواهیم داد. در این مقاله روش های نگهداری از مژه مصنوعی را به شما آموزش می دهیم.

مژه مصنوعی یکی از لوازم آرایش پرطرفدار برای خانم ها است که موجب زیبا تر شدن چشم ها می شود، نگهداری از این مژه ها نیازمند نکاتی است که به شما آموزش خواهیم داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *