انتخاب رنگ رژلب
راهنمای انتخاب رنگ رژلب
خرداد ۷, ۱۳۹۷
فرمول رنگ موی هلویی
رنگ موی هلویی
خرداد ۷, ۱۳۹۷

نکات مهم برای وکس صورت زنان

وکس صورت

نکات مهم برای وکس صورت

نکات مهم برای وکس صورت

   برای وکس صوت توصیه می کنیم از قالب های کوچک وکس استفاده نمایید که اصولا به آن قالب سکه ای گفته می شود و هر سکه آن برای یک دفعه اصلاح صورت کافی است. افرادی که همیشه با بند اصلاح می کنند و پوستشان زخم می شود بهتر است از وکس استفاده کنند. وکس خاصیت نرم کنندگی و شفاف کنندگی روی پوست های لک دار را نیز داشته و کار پاکسازی و لایه برداری قشر مرده پوست را به صورت کامل انجام می دهد. بهتر است در زمان جداسازی وکس با دست دیگر خود پوست آن ناحیه را بکشید تا جداسازی وکس آسان تر شده و سوزش کمتری احساس کنید. برای جلوگیری از ایجاد جوش و التهاب پوست نیز می توانید از ژل بعد از اصلاح استفاده نمایید و یا اینکه از کمپرس یخ استفادهن کنسید تا التهاب پوست را از بین برده و پوست را جوان تر ساخته و چین و چروک های پوست را از بین ببرد. 
   مراقب باشید حرارت لازم جهت آب شدن وکس ملایم باشد تا صورت شما دچار آسیب نشود. چون وکس بعد از خشک شدن کامل روی پوست می چسبد برای جداسازی آن از روی پوست باید مراقب باشید تا با ناخن صورت خود را زخم نکنید. ظرفی که برای گرم کردن وکس استفاده می کنید به راحتی قابل پاکسازی مجدد نبوده  و بهتر است برای همیشه آن ظرف را برای این کار استفاده کنید. این روش چون باعث کشش در پوست می شود ممکن است موجب شل شدن پوست شده که برای جلوگیری از آن توصیه می کنیم از این روش مدام استفاده نکنید. بهتر است اولین بار وکس صورت را در یک آرایشگاه معتبر و با رعایت اصول بهداشتی توسط آرایشگر با تجربه انجام دهید. دقت کنید موم خیلی داغ نباشد تا پوست را بسوزاند. اگر در خانه از موم استفاده می کنید نوعی از آن را خریداری کنید که بطور اختصاصی برای از بین بردن موی زائد فرموله شده است. پس از انجام وکس می توان از محلول های تسکین دهنده یا ژلهای حاوی آلوئه ورا که در برخی فروشگاه ها به فروش می رسند، استفاده نمایید.
   در صورتیکه پوست شما مستعد آکنه است می توانید از محلول های درمانی حاوی آنتی بیوتیک با تجویز پزشک استفاده نمایید و همچنین ۲-۱ روز پس از تسکین پوست جهت جلوگیری از بروز موهای زیر پوستی، هر روز از محصولات لایه بردار استفاده نمایید. در این که وکس باعث آسیب مختصری بر پوست شده و با درد همراه است جای بحثی نیست اما بیشتر مردم آن را به خوبی تحمل می کنند.

نکات مهم برای وکس صورت زنانReviewed by آرایشگاه on May 28Rating: 3.0نکات مهم برای وکس صورتبرای وکس صورت باید نکاتی کلیدی را رعایت کنید تا پوست دچار آسیب کمتری شود و درد التهاب بعد از پاکسازی پوست کاهش یابد. در این مقاله نکات کلیدی برای وکس صورت را به شما آموزش می دهیم.

برای وکس صورت باید نکاتی کلیدی را رعایت کنید تا پوست دچار آسیب کمتری شود و درد التهاب بعد از پاکسازی پوست کاهش یابد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *