رفع چین چروک
پیشگیری از چین و چروک با بخار آب
آذر ۹, ۱۳۹۶
تقویت مو با آلوئه ورا
ویتامینه مو با آلوئه ورا
آذر ۱۰, ۱۳۹۶

ویتامینه مو با بذر کتان

ماسک بذر کتان

ویتامینه مو با بذر کتان

ویتامینه مو با بذر کتان

   بذر کتان سرشار از اسید های چرب امگا 3 است که منجر به تقویت ریشه های مو و افزایش ضخامت و حجم موها می شود. برای درمان نازکی تارهای مو کافی است یک چهارم پیمانه بذر کتان را برای یک شب در آب خیسانده و صبح روز بعد، روی بذرهای خیس شده دو لیوان آب بریزید و آن را روی حرارت زیاد قرار داده و مرتب هم بزنید. زمانی که غلظت مایع به شکل ژل درآمد، شعله گاز را خاموش کنید و بگذارید خنک شود. البته در صورت تمایل می‌توانید به ترکیب بالا چند قطره روغن نیز اضافه کنید. وقتی کاملاً خنک شد، می توانید این ژل را به موها بزنید.
   ژل خانگی بذر کتان به خصوص برای موهای فر و موج‌ دار بسیار مناسب است و باعث خوش‌ حالت‌ شدن موها می شود. بسیاری از خانم هایی که موی فر دارند این ژل را به مقدار زیاد تهیه کرده و در ظرف در بسته نگه می دارند و هر بار بعد از حمام این ژل را به موهای خود می زنند. 
خوردن بذر کتان تازه یا روغن کتان نیز موجب براق‌ شدن و افزایش استحکام تار های مو خواهد شد.

ویتامینه مو با بذر کتانReviewed by سه رخ on Dec 1Rating: 3.0ویتامینه مو با بذر کتانبذر کتان یکی از گیاهان دارویی برای درمان ریزش مو و تقویت ریشه های مو است که از ماسک ژل مانند آن می توان برای خوش حالت کردن موها استفاده کرد. در این مقاله ماسک بذر کتان را به شما معرفی می کنیم.

بذر کتان یکی از گیاهان دارویی برای درمان ریزش مو و تقویت ریشه های مو است که از ماسک ژل مانند آن می توان برای خوش حالت کردن موها استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *