راز داشتن ناخن بلند
راز داشتن ناخن های بلند
آذر ۳, ۱۳۹۶
لیفت با نخ سیلوئت
مزایای لیفت صورت با نخ سیلوئت
آذر ۳, ۱۳۹۶

ویتامینه مو با روغن زیتون

ماسک ویتامینه روغن زیتون

ویتامینه مو با روغن زیتون

ویتامینه مو با روغن زیتون

   بسیاری آرایشگران در آرایشگاه معتقدند که برای تقویت و ویتامینه کردن موها می توان از روغن های گیاهی و طبیعی استفاده نمود. این روغن های هیچگونه عوارضی نداشته و تأثیر مستقیمی بر روی افزایش ضخامت تارهای مو و تقویت ریشه موها دارند. یکی از این روغن های گیاهی پرطرفدار روغن زیتون است. استفاده از روغن زیتون به موها حجم داده و موجب پر پشت شدن و ضخیم‌ شدن مو های سر و نرمی و تقویت ریشه‌ ها خواهد شد. برای استفاده از این روغن باید پوست سر، ریشه و ساقه موها را با روغن زیتون گرم ماساژ داده و به مدت 30 تا 45 دقیقه صبر کنید. سپس می توانید موها را با استفاده از یک شامپوی ملایم بشویید. حتی می توان این کار را شب انجام داده و بخوابید و صبح روز بعد موها را آبکشی کنید.
   روش دوم ترکیب روغن زیتون با عسل و آغشته کردن موها به این ماسکاست. همچون روش قبلی پوست سر، ریشه و ساقه موها را با این ماسک ماساژ داده اما  این بار باید حدود 30 دقیقه صبر کنید و سپس موها را بشویید. هرکدام از این روش های تقویت و ویتامینه مو را می‌توان یک یا دو بار در هفته انجام داد. 

ویتامینه مو با روغن زیتونReviewed by سه رخ on Nov 24Rating: 3.0ویتامینه مو با روغن زیتونروغن زیتون یکی از روغن های گیاهی خوراکی است که برای ویتامینه و تقویت تارهای ضعیف شده مو بسیار مؤثر است. در این مقاله نحوه ویتامینه مو با روغن زیتون را به شما آموزش می دهیم.

روغن زیتون یکی از روغن های گیاهی خوراکی است که برای ویتامینه و تقویت تارهای ضعیف شده مو بسیار مؤثر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *