رفع چین و چروک دور لب
درمان چروک دور لب
آذر ۱, ۱۳۹۶
کاشت ریش و سبیل
خطرات کاشت ریش و سبیل
آذر ۲, ۱۳۹۶

ویتامینه مو با رژیم غذایی سالم

تقویت موها با رژیم غذایی

ویتامینه مو با رژیم غذایی سالم

ویتامینه مو با رژیم غذایی سالم

   معمولا رشد موها رابطه مستقیمی با رژیم غذایی روزانه ما دارند. زیرا این رژیم غذایی است که میزان مواد لازم برای رشد و تقویت را در اختیار موها قرار می دهد. داشتن یک رژیم غذایی سالم و صحیح شامل انواع پروتئین، ویتامین و مواد معدنی، لازمه داشتن موهای سالم و قوی می باشد. مصرف مواد پروتئینی و ویتامین B باعث افزایش استحکام، ضخامت و رشد بهتر موها می شود. مواد پروتئینی مورد نیاز بدن شامل شیر، تخم‌مرغ، ماست یونانی، مرغ، ماهی، حبوبات، آجیل، دانه‌های خوراکی، غلات سبوس‌دار و سبزیجات تازه می‌شود.
   بسیاری از پزشکان پوست و مو اولین توصیه ای که برای تقویت موها به بیماران خود می کنند رعایت رژیم غذایی سالم است. با رعایت رژیم غذایی سالم می توان از ریزش موها جلوگیری کرده و رشد موها را افزایش داد. مواد غذایی سرشار از ویتامین و پروتئین می تواند به خوبی در تقویت موها مؤثر باشد. 

ویتامینه مو با رژیم غذایی سالمReviewed by سه رخ on Nov 23Rating: 3.0ویتامینه مو با رژیم غذایی سالمرژیم غذایی سالم یکی از بهترین راه های برای داشتن موهایی پر پشت و سالم است که باید به صورت روزانه رعایت شود. در این مقاله شما را با این شیوه تقویت موها آشنا می کنیم.

رژیم غذایی سالم یکی از بهترین راه های برای داشتن موهایی پر پشت و سالم است که باید به صورت روزانه رعایت شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *