ساختار ناخن
ناخن چیست؟
شهریور ۸, ۱۳۹۶
تصاویر کراتینه مو
مدل کراتینه مو
شهریور ۹, ۱۳۹۶

محصولات ویتامینه مو

ویتامینه مو

محصولات ویتامینه مو

محصولات ویتامینه مو

محصولات ویتامینه مو در بازار تحت عناوین مختلف و با برند های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها تأثیرات خاصی را بر روی موی سر دارند. قبل از ویتامینه کردن موها و تهیه مواد لازم برای انجام این کار ابتدا باید به نوع موها توجه فرمایید. بیشتر خانم ها در اثر عرق کردن موها که ناشی از پوشش و حجاب است و در اثر هوای مختلف فصول  و در اثر استفاده از انواع رنگ مو و مواد شیمیایی و آلودگی های موجود در هوا موهایی وز و آسیب دیده دارند. برای درمان این نوع موها گاهی وقتا باید آن ها را کوتاه کرد، اما در بعضی موارد نیز بدون کوتاهای می توان موها را درمان کرد. مواد ویتامینه مو معمولا در پکیج های کامل شامل سرم تقویت کننده مو و شامپو تقویت کننده و سایر محصولات  در بازار وجود دارند که معمولاً آرایشگران در آرایشگاه این مواد را به صورت کامل تهیه کرده و برای مشتریان خود استفاده می کنند.
قبل از خرید این نوع محصولات حتما از برند آن اطمینان حاصل کنید. زیرا این محصولات جز محصولات تخصصی مو محسوب می شوند و هر شرکت و کمپانی قادر به تولید آن نیست مگر اینکه فرمولاسیون آن را داشته باشند.

محصولات ویتامینه موReviewed by سه رخ on Aug 30Rating: 3.0محصولات ویتامینه موویتامینه مو یکی از روش های درمانی و تقویت موهاست که در آرایشگاه بیشترین کاربرد را دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد محصولات ویتامینه مو با شما صحبت کنیم.

1 دیدگاه

  1. شهرزاد گفت:

    ویتامینه مو واقعیت داره ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *