آرایش لب
نکات آرایش لب
اسفند ۱۴, ۱۳۹۶
آموزش آرایش صورت
آرایش صورت
اسفند ۱۴, ۱۳۹۶

پاکسازی پوست برای عید نوروز با بخور بابونه

لایه برداری پوست با بخور بابونه

پاکسازی پوست برای عید نوروز با بخور بابونه

پاکسازی پوست برای عید نوروز با بخور بابونه

   پاکسازی و لایه برداری یکی از مهم ترین اقداماتی است که خانم ها برای قبل عیدنوروز از آن استفاده می کنند تا پوستی شفاف و صاف داشته باشند. اولین و مهم‌ ترین مرحله در پاكسازی پوست استفاده از بخور آب داغ است. با استفاده از این روش منافذ پوست باز خواهد شد و چربی‌ های اضافی از این منافذ خارج می گردند. بخور بابونه یکی از پرطرفدرترین انواع بخور برای پاکسازی پوست و رفع انواع بیماری های ویروسی است. برای استفاده از این نوع بخور باید 2 لیوان آب جوش را داخل یك كاسه متوسط ریخته و یك حوله روی سر خود قرار دهید. سپس سر را با فاصله مناسب بالای ظرف آب جوش طوری قرار دهید كه حوله روی سر دور تا دور ظرف را فرا گیرد. مراقب باشید صورت خود را بیش از حد به كاسه نزدیك نكنید تا پوست دچار سوختگی نگردد. توصیه می کنیم به مدت زمان 10 دقیقه در این حالت باقی بمانید.
   اگر از آكنه و جوش‌ های سرسیاه بر روی پوست خود رنج می‌ برید 2 تا 3 قاشق غذاخوری گل بابونه خشك شده را به آب جوش اضافه نمایید. پس از اتمام بخور حوله را از روی سر خود بردارید و گل‌ های بابونه را از داخل آب بیرون آورده و به مدت 5 دقیقه روی پوست خود قرار دهید. سپس صورت را با آب سرد شستشو دهید و از یك كرم مرطوب كننده فاقد چربی استفاده برای رطوبت رسانی به پوست استفاده نمایید. برای گرفتن نتیجه ای بهتر این روش را دو تا سه بار در هفته تكرار نمایید.

پاکسازی پوست برای عید نوروز با بخور بابونهReviewed by سه رخ on Mar 5Rating: 3.0پاکسازی پوست برای عید نوروز با بخور بابونهبخور بابونه یکی از پرطرفدارترین انواع بخور است که برای پاکسازی پوست و رفع ویروس ها و چربی های سطح پوست کاربرد دارد. در این مقاله این روش پاکسازی را به شما معرفی می کنیم.

بخور بابونه یکی از پرطرفدارترین انواع بخور است که برای پاکسازی پوست و رفع ویروس ها و چربی های سطح پوست کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *