خواص زعفران
زیبایی پوست با زعفران
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶
بهترین روش رنگ ابرو
چطور ابروها را روشن کنید؟
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶

پاکسازی پوست برای عید نوروز با بخور زنجبیل

لایه برداری پوست با بخور زنجبیل

پاکسازی پوست برای عید نوروز با بخور زنجبیل

پاکسازی پوست برای عید نوروز با بخور زنجبیل  

   پاکسازی پوست با استفاده از بخور یکی از شیوه های قدیمی و رایج است که عوارضی برای پوست ایجاد نخواهد کرد. یکی از این نوع بخورهای، بخور زنجبیل است که نه تنها باعث شفافیت و شادابی پوست می گردد بلكه موجب پاکسازی دستگاه تنفسی نیز خواهد شد. برای استفاده از این بخور باید دو قاشق غذاخوری پودر زنجبیل را در دو لیوان آب بریزید و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. سپس این محلول را در یك كاسه متوسط ریخته و روی سر خود حوله بیندازید و صورت‌ را بالای ظرف قرار دهید.
   برای بخور بابونه باید به مدت زمان 10دقیقه صورت را بخور دهید. در طول این مدت به آرامی با نوك انگشتان‌ خود پوست صورت را ماساژ دهید. پس از گذشت مدت زمان مذکور می توان به كمك دستمال، جوش‌ های سر سفید و سر سیاه پوست را خارج کرد. در آخر نیز برای بسته شدن منافذ پوست، خیار رنده شده را به‌همراه آب لیمو ترش تازه به مدت 5 دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید. سپس پوست خود را با آب سرد شستشو دهید.

پاکسازی پوست برای عید نوروز با بخور زنجبیلReviewed by سه رخ on Mar 14Rating: 3.0پاکسازی پوست برای عید نوروز با بخور زنجبیلبخور زنجبیل یکی از بهترین انواع بخور برای پاکسازی پوست و دستگاه تنفسی است که به افرادی که دارای جوش های سرسیاه و سرسفید هستند توصیه می شود. در این مقاله این روش را به شما آموزش می دهیم.

بخور زنجبیل یکی از بهترین انواع بخور برای پاکسازی پوست و دستگاه تنفسی است که به افرادی که دارای جوش های سرسیاه و سرسفید هستند توصیه می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *