آرایش بهار
آرایش عید نوروز (قسمت ۴)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۶
لایه برداری و پاکسازی پوست
چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۲)
اسفند ۲۸, ۱۳۹۶

پاکسازی پوست برای عید نوروز با جوانه گندم

لایه برداری پوست با جوانه گندم

پاکسازی پوست برای عید نوروز با جوانه گندم

پاکسازی پوست برای عید نوروز با جوانه گندم

   بسیاری از خانم ها برای اینکه در عید نوروز پوستی صاف و تمیز عاری از هر گونه لک و جوش داشته باشند از انواع روش های پاکسازی و لایه برداری پوست استفاده می کنند. یكی از روش‌ های موثر در زمینه پاكسازی و جوانسازی پوست استفاده از ماسك خانگی جوانه گندم می باشد. برای تهیه این ماسک یک قاشق غذا خوری ماست كم چرب را با یک قاشق چای‌ خوری پودر جوانه گندم مخلوط کرده و به آرامی به مدت 5 دقیقه روی پوست صورت به‌ صورت دورانی ماساژ دهید.
   اجازه دهید این تركیب به مدت 15 دقیقه روی پوست باقی مانده و خشك شود. پس از آن صورت را با آب سرد بشویید و سپس از یك كرم مرطوب كننده فاقد چربی استفاده نمایید. برای اینکه نتیجه بهتری از این روش بگیرید توصیه می کنیم قبل از استفاده از این ماسك، حداقل 5 دقیقه پوست صورت خود را با آب داغ بخور دهید تا منافذ پوست به صورت کامل باز شوند و ماسک به صورت مستقیم بر روی پوست تأثیر بگذارد. 

پاکسازی پوست برای عید نوروز با جوانه گندمReviewed by سه رخ on Mar 19Rating: 3.0پاکسازی پوست برای عید نوروز با جوانه گندمماسک جوانه گندم یکی از پرطرفدارترین انواع ماسک های لایه بردار و پاکسازی پوست است که بعد از بخور باید بر روی پوست صورت استفاده کنید. در این مقاله نحوه پاکسازی پوست با جوانه گندم را به شما آموزش می دهیم.

ماسک جوانه گندم یکی از پرطرفدارترین انواع ماسک های لایه بردار و پاکسازی پوست است که بعد از بخور باید بر روی پوست صورت استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *