بهترین ماسک پاکسازی قبل عید نوروز
ماسک پاکسازی قبل عید نوروز
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶
رنگ مو با پوست گردو
آموزش رنگ مو با پوست گردو
اسفند ۱۴, ۱۳۹۶

پاکسازی پوست قبل از عید

بهترین روش پاکسازی پوست قبل از عید

پاکسازی پوست قبل از عید

پاکسازی پوست قبل از عید

   پاکسازی پوست یک روش از بین بردن سلول‌ های مرده‌ پوست و تخلیه دانه‌های سرسفید و سرسیاه زیر پوستی است که موجب یکنواخت‌ تر شدن و شفاف‌ تر شدن پوست می گردد، معمولاً افراد زمانی که قصد دارند به مهمانی بروند یا به ایام عید نزدیک می شوند، تمایل به پاکسازی پوست در آنها افزایش خواهد یافت. پاکسازی پوست را می‌ توان به چند روش مختلف و به راحتی در آرایشگاه و حتی در منزل انجام داد.
   روش اول داروهایی است که توسط پزشک در این زمینه تجویز می گردد که این دارو‌ها حاوی ویتامین A و اسید‌های میوه می باشند که تحت عنوان کرم‌ های A.H.A در دسترس قرار دارند. همچنین کرم‌ های حاوی ویتامین C در این زمینه بسیار مؤثر است. البته پاکسازی پوست با این روش طولانی بوده و تقریباً دو ماه طول خواهد کشید تا پوست لایه‌برداری شده و پوست‌ ریزی کند.
   روش دیگر برای پاکسازی پوست استفاده از اسکراب‌ ها و ماسک‌های حاوی دانه‌ هایی همچون زردآلو و هلو است که با توجه به نوع پوست افراد می‌توان هفته‌ ای یک الی دو بار از آنها استفاده نمود؛ روش کار هم به این صورت است که باید اسکراب را به پوست زده و پوست خود را به مدت یک تا دو دقیقه ماساژ دهید و سپس پوست را با آب ولرم شستشو دهید.
   یک روش سریع دیگر هم برای پاکسازی پوست به نام میکرودرم وجود دارد که توسط یک متخصص انجام می گردد. در این روش کل پوست در معرض یک ماده مغذی بی‌ضرر که اکسیدآلومینیوم است قرار خواهد گرفت. در این روش پودر اکسید آلومینیوم از یک طرف پاشیده و از طرف دیگر توسط دستگاه مکیده خواهد شد و این پودر چون با شتاب به پوست می‌ خورد لایه‌های مرده پوست را از بین می برد. روش‌ های دیگری هم در این زمینه استفاده می شوند مانند استفاده از دستگاه کریستالی که یک سمباده پوستی بوده و موجب جداسازی لایه‌ های مرده از سطح پوست خواهد شد که نیم ساعت یا 45 دقیقه این روش طول می‌ کشد.
   روش‌های خانگی نیز برای پاکسازی پوست بسیار کاربرد دارند مانند ماسک‌ های ویتامین C یا میوه‌ هایی که حاوی این ویتامین هستند که فرد می تواند آنها را بر روی پوست خود قرار داده تا پوست آنها شفاف‌ تر و با‌ نشاط‌ ‌‌تر گردد. این ماسک‌ ها را بهتر است هفته‌ ای 2 الی 3 بار استفاده نمود تا تأثیرات آنها را به صورت واضح مشاهده کنید و در آخر استفاده از کرم‌ های مرطوب‌ کننده فاقد چربی، کرم‌ های رطوبت‌ رسان و کرم‌ های ضدآفتاب به همراه استفاده از روش‌ های پاکسازی توصیه می گردد.
پاکسازی پوست قبل از عیدReviewed by سه رخ on Mar 4Rating: 3.5پاکسازی پوست قبل از عیدبسیاری از خانم ها و حتی آقایان با نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز اقدام به پاکسازی و لایه برداری پوست خود به روش های مختلف می کنند. در این مقاله این روش ها به شما آموزش داده می شود.

بسیاری از خانم ها و حتی آقایان با نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز اقدام به پاکسازی و لایه برداری پوست خود به روش های مختلف می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *