رمز آرایش برای زیبایی بیشتر
رمزو رازهای آرایش
خرداد ۹, ۱۳۹۷
پرطرفدارترین لوازم آرایشی
بهترین لوازم آرایشی سال ۲۰۱۷
خرداد ۹, ۱۳۹۷

پاک‌ کننده مخصوص ریمل

مواد پاک کننده آرایش چشم

پاک‌ کننده مخصوص ریمل

پاک‌ کننده مخصوص ریمل

   هر خانمی بعد از پاک کردن آرایش چشم نگران ریزش و کنده شدن مژه هایش است. به همین دلیل سایت سه رخ در این مطلب مناسب ترین پاک کننده های ریمل را به شما معرفی می کند که هیچگونه عوارضی برای چشم ندارند و مژه ها را نیز تقویت می کنند. امروزه محصولات آرایشی و بهداشتی بسیاری در بازار وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ ها آرایش چشم را پاک کرد. پاک‌ کننده مخصوص ریمل یکی از این محصولات می باشد. این محصولات معمولا با همین نام در فروشگاه‌های لوازم آرایشی و داروخانه‌ ها وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده نمایید. اما ما محصولاتی متفاوت برای پاک کردن آرایش چشم و ریمل به شما معرفی می کنیم:
- روغن بچه
   روغن بچه یکی از بهترین و در دسترس‌ ترین پاک کننده آرایش است. هنگام استفاده از روغن بچه برای پاک کردن ریمل باید دقت داشته باشید تا این روغن با سطح داخلی چشم تماس پیدا نکند. البته استفاده مداوم و طولانی مدت از این روغن می‌ تواند باعث کدر شدن پوست شود. پس بهتر است از این روغن تنها در مواقعی که زمان کافی در اختیار نداریداستفاده نمایید.
- ژل یا محلول پاک کننده صورت
   یکی دیگر از روش‌ های مناسب برای پاک کردن ریمل استفاده از محصولات پاک‌ کننده آرایش است. همیشه قبل از خرید این محصولات دقت کنید تا نوع ملایم آن را خریداری کنید و بعد از استفاده نیز به خوبی صورت خود را شستشو داده تا آثار باقی مانده از آن نیز به طور کلی از پوست پاک شود. اگر پوست شما حساس است حتما قبل از استفاده از این محصول آن را روی قسمت کوچکی از پوست خود ( مثلا پشت دست ) تست کرده و در صورت بروز حساسیت به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید.
- شامپو بچه
   شامپو مخصوص کودکان می‌تواند به طور موثر آرایش چشم و ریمل مژه ها را بدون آسیب زدن به مژه پاک نماید. معمولا در ساخت شامپو بچه از هیچ‌ گونه فرمول خاص و مضری استفاده نمی‌ شود و می‌ توان با خیال راحت از این محصول برای پاک کردن ریمل و آرایش چشم استفاده نمود.
- روغن نارگیل
   می‌ توان به سادگی هر نوع ریمل چه معمولی و چه انواع ضدآب آن و همچنین آرایش چشم خود را با استفاده از روغن نارگیل پاک کنید. به علاوه می توانید ا ز روغن زیتون نیز استفاده کنید. اگر پوست شما حساس یا مستعد آکنه است توصیه می کنیم از روغن جوجوبا استفاده کنید: روغن جوجوبا در حقیقت روغن نیست و خاصیت ضد کومدون‌ زا دارد و ضد آلرژی است. روغن جوجوبا خاصیت مرطوب کنندگی داشته و باعث حجم دادن به مژه‌ها می‌شود.
- زمانی که قصد شستن صورت را ندارید از یک دستمال پاک کننده آرایش استفاده کنید.
   گاهی اوقات زمان کافی برای شستن چشم و صورت یا دسترسی به آب برای این کار وجود ندارد. در این شرایط دستمال‌ های پاک کننده آرایش بهترین گزینه می باشند.اما سعی کنید زیاد از آن استفاده نکنید چون ممکن است باعث خشکی اطراف چشم گردد. اگر از دستمال پاک کننده آرایش غیر از آرایش چشم استفاده می‌کنید دقت کنید که حتما فاقد الکل باشد.
وازلین را به مقدار خیلی کم به کار ببرید.
   کارشناسان و آرایشگران با تجربه در آرایشگاه توصیه می‌کنند از وازلین برای پاک کردن ریمل استفاده نکنید چون این ماده مستقیما از نفت به دست آمده و مناسب استفاده در اطراف چشم نیست. اما اگر مجبور شدید این کار ار انجام دهید آن را به مقدار بسیار کم و به ندرت استفاده کنید. 

پاک‌ کننده مخصوص ریملReviewed by سه رخ on May 30Rating: 3.0پاک‌ کننده مخصوص ریملبرای پاک کردن ریمل از مژه ها محصولات پاک کننده بسیاری در بازار وجود دارد که به راحتی آرایش چشم و مژه ها را پاک کرده و موجب تقویت مژه ها نیز می شوند. در این مقاله پاک‌کننده مخصوص ریمل را به شما معرفی می کنیم.

برای پاک کردن ریمل از مژه ها محصولات پاک کننده بسیاری در بازار وجود دارد که به راحتی آرایش چشم و مژه ها را پاک کرده و موجب تقویت مژه ها نیز می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *