تمیز کردن قلم آرایشی
روش صحیح شستن قلم موهای آرایشی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۷
آرایش چشک قهوه ای روشن
بهترین رنگ سایه برای چشم قهوه‌ ای روشن
خرداد ۱۹, ۱۳۹۷

پاک کردن آرایش چشم با وازلین

وازلین بهترین پاک کننده آرایش

پاک کردن آرایش چشم با وازلین

پاک کردن آرایش چشم با وازلین

   هر اندازه هم که از محصولات گران قیمت آرایشی و بهداشتی استفاده نمایید، باز هم هر خانمی یک قوطی وازلین روی میز آرایشش دارد، زیرا وازلین دارای مزایایی است که ممکن است به سختی بتوانید آن ها را در یک محصول مراقبتی به صورت همزمان و یکجا پیدا کنید. به گفته آرایشگران با تجربه در آرایشگاه می توان از وازلین برای پاک کردن آرایش چشم استفاده نمود. و اما دستور استفاده از وازلین برای پاک کردن آرایش چشم خیلی ساده و بدون دردسر است که در ادامه به شما آموزش می دهیم:
   برای اصلاح آرایش چشم (پاک کردن بخشی از آرایش چشم)، یک لایه نازک از وازلین را روی یک پد پاک کننده آرایشی زده و به آرامی، آن بخشی را که قصد دارید، پاک کنید. برای دقت بیشتر، می توانید از یک گوش پاکن که به وازلین آغشته شده، استفاده کنید و تقاط کوچک تر را هم بدون خراب کردن آرایش، پاک نمایید. اما برای پاک کردن کلی آرایش چشم، مقداری وازلین را با انگشت (یا یک گوش پاکن) به پلک ها بزنید و به آرامی، کمی ماساژ دهید تا تمام آرایش چشم از روی پوست و مژه ها بلند شود. سپس با پنبه یا پد آرایشی، تمام آرایش چشم را پاک کرده و سپس صورت خود را بشویید.

مزایای استفاده از وازلین برای پاک کردن آرایش چشم

- خاصیت مرطوب کنندگی و هیدراتاسیون – مناسب برای افرادی که پوست خشک و خشن دارند.
- جلوگیری از خشکی پوست چشم و ایجاد چین و چروک و پیری در پوست اطراف چشم.
- ضخیم کردن مژه ها و ایجاد زیبایی طبیعی در آنها.
- از بین برنده تمام انواع محصولات آرایشی، حتی انواع ضدآب و 24 ساعته.
- وازلین برای هیچ نوع پوستی، ایجاد حساسیت و عوارض نخواهد داشت.
- این ماده منافذ پوست را نخواهد بست و باعث ایجاد جوش نخواهد شد.
هشدارها درباره استفاده از وازلین به عنوان پاک کننده آرایشی
- از ورود وازلین به داخل چشم ها خودداری کنید.
- به دلیل روغنی بودن وازلین، اگر وارد چشم ها شد، ممکن است باعث شود مدت کوتاهی (چند ثانیه) تار ببینید که باید سریعا پلک بزنید تا از چشم خارج شود.
- اگر وازلین با چشم ها تماس پیدا کرد، سریعا با مقدار زیادی آب گرم، چشم ها را شستشو دهید.

پاک کردن آرایش چشم با وازلینReviewed by سه رخ on Jun 9Rating: 2.5پاک کردن آرایش چشم با وازلینبرای پاک کردن آرایش چشم انواع مختلفی از پاک کننده وجود دار د که به دلیل شیمیایی بودن ممکن است موجب ایجاد حساسیت شوند اما وازلین هیچ حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. در این مقاله پاک کردن آایش چشم با وازلین به شما آموزش می دهیم.

برای پاک کردن آرایش چشم انواع مختلفی از پاک کننده وجود دار د که به دلیل شیمیایی بودن ممکن است موجب ایجاد حساسیت شوند اما وازلین هیچ حساسیتی ایجاد نخواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *