لیفت RF
لیفت آر اف (RF)
آبان ۲۶, ۱۳۹۶
روغن آرگان
روغن آرگان سیلکی
آبان ۲۶, ۱۳۹۶

پاک کننده لکه های پوستی در فصل پاییز

ماسک پاییزی

پاک کننده لکه های پوستی در فصل پاییز

پاک کننده لکه های پوستی در فصل پاییز

در فصل تابستان بر خلاف فصل پاییز، به دلیل تابش مستقیم نور خورشید بر روی پوست امکان ایجاد لکه های پوستی بسیار زیاد است. اما فصل پاییز بهترین زمان برای درمان این لمه های ایجاد شده است. زیرا دیگر از نور مستقیم خورشید خبری نیست و پوست به راحتی قابل درمان  خواهد بود. یکی از روش های درمان این لکه ها در فصل پاییز استفاده از ماسک های خانگی و طبیعی است.  این ماسک برای کمرنگ کردن لکه های پوستی ایجاد شده در تابستان بسیار مفید و کاربردی است. ویتامین C موجود در ایربورن موجب شفاف شدن پوست شده و ویتامین E نیز موجب نرمی و لطافت پوست می گردد.
مواد لازم :
- یک پاکت پودر Airborne
- چند قطره ویتامین E
- مرطوب کننده
طرز تهیه :
1 - مواد بالا را با هم مخلوط نمایید.
2 -  ماسک تهیه شده را روی پوست خود زده و سپس ماساژ دهید. فقط باید در نظر داشته باشید که این ماسک به اطراف چشم مالیده نشود. 
3 - مقداری از ماسک را روی پوست زده و پس از گذشت چند دقیقه می تواند پوصت خود را با آب ولرم شست و شو دهید. 
پاک کننده لکه های پوستی در فصل پاییزReviewed by سه رخ on Nov 17Rating: 3.0پاک کننده لکه های پوستی در فصل پاییزفصل پاییز بهترین فرصت برای درمان لکه های پوستی ایجاد شده در فصل تابستان است، زیرا تأثیر خورشید بر روی پوست بسیار کمتر خواهد شد. در این مقاله نحوه تهیه ماسک خانگی برای درمان لکه های پوستی را به شما آموزش می دهیم.

فصل پاییز بهترین فرصت برای درمان لکه های پوستی ایجاد شده در فصل تابستان است، زیرا تأثیر خورشید بر روی پوست بسیار کمتر خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *