عادات مخر ب برای پوست
عاداتی که به پوست آسیب می رساند
خرداد ۱۲, ۱۳۹۷
گریم غبغب صورت
مخفی کردن غبغب با گریم صورت
خرداد ۱۲, ۱۳۹۷

پروتز لب با روش های طبیعی

برجسته کردن لب به روش طبیعی

پروتز لب با روش های طبیعی

پروتز لب با روش های طبیعی

   داشتن لب های بزرگ و گوشتی برای هر خانمی جذاب است زیرا تأثیر بسیاری در زیبایی چهره و لبخند دارد. بسیاری از خانم ها به صورت طبیعی لب های باریک دارند و تمایل دارند به نحوی لب های خود را گوشتی و برجسته کنند. برای برجسته کردن لب ها روش های مختلفی مانند ترفندهای آرایشی، تزریق ژل و غیره وجود دارد اما بسیاری از این روش ها یا موقتی هستند و یا اینکه عوارض جبران ناپذیری دارند. اگر لب های باریکی دارید و قصد دارید بدون عمل و تزریق ژل و به صورت طبیعی لب های بزرگتری داشته باشید می توانید از روش های طبیعی در خانه استفاده نمایید که در این مطلب به شما آموزش می دهیم. این روش ها هیچ گونه عوارضی ندارند و بسیار مناسب و طبیعی لب های شما را برجسته می سازند. پروتز لب طبیعی
روش اول:
   اولین کاری که برای بزرگتر شدن لب ها باید انجام دهید لایه برداری لب می باشد تا جریان خون در لب ها بیشتر گردد. این کار باعث خوش رنگ شدن و همچین بزرگتر شدن لب ها خواهد شد. برای لایه برداری از لب ها کمی شکر معمولی یا شکر قهوه ای به لب های خود بزنید و سپس با مسواک روی لب ها بکشید تا برجسته شوند.
روش دوم:
 یکی از ساده ترین روش هایی که باعث حجیم تر شدن لب ها می شود استفاده از قالب یخ است. هر روز با یک قالب یخ لب ها را ماساژ دهید تا لب هایی قرمز رنگ و برجسته داشته باشید.
روش سوم:
   براق کننده های گیاهی را از فروشگاه های معتبر آرایشی تهیه کرده و استفاده کنید. این براق کننده ها با اسانس دارچین و زنجبیل باعث بزرگ و حجیم شدن لب ها خواهند شد.

پروتز لب با روش های طبیعیReviewed by سه رخ on Jun 2Rating: 3.0پروتز لب با روش های طبیعیداشتن لب های برجسته و بزرگ برای خانم هایی که لب های باریک دارند یک آرزو است و تأثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد که با استفاده از روش های طبیعی می توان این آرزو را محقق نمود. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

داشتن لب های برجسته و بزرگ برای خانم هایی که لب های باریک دارند یک آرزو است و تأثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد که با استفاده از روش های طبیعی می توان این آرزو را محقق نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *