آموزش تهیه اسکراب پا
لایه‌بردار طبیعی برای پا
بهمن ۲۷, ۱۳۹۶
ریمو هاشور ابرو با عسل
پاک کردن تاتو ابرو با عسل
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶

پرپشت شدن ابرو

تقویت ابروها

پرپشت شدن ابرو

پرپشت کردن ابرو

   ابروها در زیبایی هر فردی تأثیر بسیار زیادی دارند. اما ممکن است در اثر ناهماهنگی و یا عدم تعادل هورمون‌ها، کمبود مواد غذایی و کندن نامناسب موهای ابروها ۶ تا ۸ ماه زمان لازم باشد تا موهای ریخته شده دوباره رشد کرده و ابروها به حالت طبیعی باز گردند. برای تقویت رشد موی ابرو محصولات مختلفی وجود دارد که بعضی از ان ها دارای فرمول های شیمیایی هستند. اما در ابن مطلب ما سعی داریم روش های طبیعی و کاملا خانگی را برای تقویت و پرپشت کردن ابروها به شما آموزش دهیم. 
- پرپشت شدن ابرو با روغن کرچک
   روغن کرچک ترکیبات شیمیایی بسیار خاصی دارد که در سایر دانه‌ ها و یا روغن‌ ها کمتر است. این روغن را باید به آرامی به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بر روی هر یک از ابروها ماساژ داده و اجازه دهید برای مدتی روی آن باقی بماند. بعد از مدت نیم ساعت با آب ولرم و یک محلول پاک‌کننده مناسب صورت خود را بشویید. این کار را فقط یک بار در روز انجام دهید و در روزهای متوالی با مشاهده کوچکترین سوزش و یا احساس ناراحتی بلافاصله درمان را متوقف نمایید.
- پرپشت شدن ابرو با نارگیل و لیمو
   ابن ترکیب حاوی یه ماده آب دار و یم کاده سفت و خمیری است اما ترکیب آن ها باهم قطعا می‌تواند به رویش مجدد ابروها کمک کند. برای تهیه این ترکیب یک چهارم فنجان روغن نارگیل را درون یک ظرف تمیز ریخته و چند تکه پوست لیمو نیز به آن اضافه نمایید. این ترکیب را به مدت دو هفته در محلی تاریک بگذارید. بعد از چهارده روز، هر شب قبل از خواب بوسیله یک گوش‌ پاک‌کن این ترکیب را  به حالت ضربه‌ ای روی تمامی سطح ابرو بمالید. این ترکیب فاقد هر گونه عوارض جانبی برای پوست می باشد و می‌توانید از این درمان برای مدتی طولانی استفاده نمایید. اگر می‌خواهید روزها از این شیوه درمانی استفاده ‌کنید کافی است ۲ ساعت بعد از مصرف این محلول از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری نمایید.
- پرپشت شدن ابرو با آلوئه‌ورا
   اگر به دلیل کندن نامناسب و بی‌ رویه موها، ابروهایی نازک دارید پس توصیه می‌کنیم حتما از شیره و یا عصاره آلوئه‌ورا استفاده نمایید. برگ‌ های آلوئه‌ورا را کنده و فشار دهید تا شیره آن بیرون آبید و سپ خیلی آرام آن را روی ابروهای خود ماساژ دهید تا به خوبی جذب گردد. تاثیرات آلوئه‌ ورا برای کمک به درمان پوست و رشد بیشتر و دوباره موها شگفت‌انگیز است.
- پرپشت شدن ابرو با پیاز
   گوگرد موجود در پیاز تأثیر بسیاری در پرپشت کردن و رشد سریع‌ و مجدد موهای ابروها دارد. یک پیاز را له کرده و آب آن را توسط یک گوش‌ پاک‌ کن روی پوست و زیر ابروها بزنید. سعی کنید به هیچ وجه آن را نشویید تا به طور کاملبر روی موهای ابرو تأثیر بگذارد.
- پرپشت شدن ابرو با تخم شنبلیله
   کمی تخم شنبلیله را له کرده تا خمیر شود و شب‌ ها قبل از خواب و یا صبح زود قبل از حمام رفتن این خمیر را روی ابروهای خود بمالید. می‌توانید برای نرم شدن و انسجام بیشتر خمیر می توان کمی روغن بادام به آن اضافه کرد. روغن بادام موجب رطوبت بیشتر پوست نیز خواهد شد.
- پرپشت شدن ابرو با شیر
   شیر و سایر فرآورده‌ های حاصل از آن مملو از پروتئین و انواع ویتامین‌ ها می باشد. یک گوش‌ پاک‌ کن را درون ظرفی حاوی مقداری شیر فرو کرده و شب‌ ها روی ابروهای خود بزنید. خواص ذاتی و طبیعی شیر موجب تغذیه مناسب موها و ریشه‌ های آن شده و رشد ابروها را سریع تر خواهد کرد. 

پرپشت شدن ابروReviewed by سه رخ on Feb 17Rating: 3.0پرپشت کردن ابروپرپشت کردن ابروها دغدغه ی بیشتر خانم ها است که می توان با استفاده از انواع مواد طبیعی و گیاهی این کار را انجام داد. در این مقاله 6 روش خانگی برای پرپشت کردن ابروها را به شما اموزش می دهیم.

پرپشت کردن ابروها دغدغه ی بیشتر خانم ها است که می توان با استفاده از انواع مواد طبیعی و گیاهی این کار را انجام داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *