کوتاه کردن مو
کوتاه کردن مو با ریش تراش
تیر ۱۶, ۱۳۹۷
اتو کردن موی کوتاه
آموزش اتو کشیدن موی کوتاه
تیر ۱۷, ۱۳۹۷

پوشاندن چروک صورت با آرایش

رفع چین و چروک پوست با آرایش

پوشاندن چروک صورت با آرایش

پوشاندن چروک صورت با آرایش

بسیاری از خانم های مسن و حتی خانم هایی که جوان هستند بعد از انجام آرایش متوجه می شوند که چین و چروک صورت آن ها کاملا مشخص است. در واقع آن ها سعی داشته اند که با استفاده از آرایش این چین و چروک را پوشش دهند که نتیجه ان موفقیت آمیز نبوده است. برای رفع چین و چروک صورت بعد از آرایش ترفندهای آرایشی بسیاری وجود دارد که آرایشگران حرفه ای در ارایشگاه این ترفندها را می دانند.
   یکی از این ترفندها استفاده از کرم پودر ها و زیرسازهای لیفتینگ است به طوری که پوست صورت را کشیده و چین و چروک را برای مدتی چند ساعته از بین ببرد. اما ترفند بسیار جالب برای رفع چین و چروک صورت و خط لبخند در آرایش، استفاده از فیکساتور یا پودر بچه استو وقتی که کرم پودر زدید و زیرسازی پوست انجام شد از پودرهای فیکساتور یا پودر بچه استفاده کنید تا چین و چروک را به صورت کامل در آرایش پوشش دهد. در این ویدیو چهره خانم مسنی آرایش می شود که در صورت خود چین و چروک بسیاری دارد اما آرایشگر با استفاده از ترفندهای گفته شده آرایشی شیک و بی نقص برای این خانم انجام می دهد. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

پوشاندن چروک صورت با آرایشReviewed by آرایشگاه on Jul 7Rating: 2.5پوشاندن چروک صورت با آرایشبرای پوشاندن چین و چروک صورت می توان از ترفندهای آرایشی همچون کرم پودرهای لیفتینگ و یا پودرهای فیکساتور یا پودر بچه استفاده کنید. در این ویدیو نحوه پوشاندن چروک صورت با آرایش را به شما آموزش می دهیم.

برای پوشاندن چین و چروک صورت می توان از ترفندهای آرایشی همچون کرم پودرهای لیفتینگ و یا پودرهای فیکساتور یا پودر بچه استفاده کنید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *