آرایش شب
نکاتی در مورد آرایش شب
اسفند ۵, ۱۳۹۶
ماسک عسل و تمشک و آلوئه ورا
رفع تیرگی لب با عسل و تمشک و آلوئه ورا
اسفند ۵, ۱۳۹۶

پوشاندن گودی چشم با آرایش

رفع گودی زیر چشم

پوشاندن گودی چشم با آرایش

پوشاندن گودی چشم با آرایش

   گودی زیر چشم یکی از معایبی است که می توان به کمک آرایش آن را رفع کرد. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه با استفاده از تکنیک ها و ترفندهای آرایشی این گودی ها را از بین می برند. در ادامه نحوه رفع گودی زیر چشم را با آرایش به شما آموزش می دهیم. 
_ اگر زیر چشم شما به صورت طبیعی کبود و تیره است حتما باید آرایش چشم خود را به صورت کامل انجام دهید تا مواد لوازم آرایشی زیر چشم ها نریخته و دوباره زیرچشم ها را تیره نکند. سپس از کرم های آرایشی محو کننده و پوشاننده آرایشی استفاده نمایید.
_ ابتدا پوست را با کرم رنگ پوست پوشانده سپس با کرمی که یک درجه روشن تر از رنگ پوست است قسمت هایی از پوست از جمله پیشانی ، روی بینی، گونه ها ، چانه و قسمتی از پشت لب ها را دوباره کرم زده و آن را پخش کنید تا صورت به بهترین شکل نمایان گردد و برجستگی های این قسمت ها بیشتر دیده شود و کبودی زیر چشم ها محو گردد.
_ برای پوشاندن کبودی های زیر چشم حتما کرم را روی صورت به کمک یک قلم پد دار یا پد های کرم پخش کرده و فقط به صورت نقطه ای روی پویست کار نکنید.
_ برای نواحی مورد نظر از پوست که تمایل دارید پوشانده شود حتما از کرم های پوشاننده سبک یا همان کرم های گریم استفاده نمایید یا چند کرم گریم را با هم مخلوط کرده  تا رنگ پوست خود را به دست آورید.
_ برجسته کردن گونه ها نیز نقش بزرگی در پنهان کردن سیاهی ها و کبودی های دور چشم دارد که با برجسته کردن گونه ها به کمک رژ گونه های رنگ روشن می توان تا حد زیادی نگاه ها را از کبودی های زیر چشم دور کرد.

پوشاندن گودی چشم با آرایشReviewed by سه رخ on Feb 24Rating: 3.0پوشاندن گودی چشم با آرایشبرای رفع گودی های زیر چشم می توان با استفاده از انواع لوازم آرایشی و ترفندهای مختلف به صورت موقت این تیرگی ها را از بین برد. در این مقاله نحوه رفع گودی زیر چشم را با آرایش به شما اموزش می دهیم.

برای رفع گودی های زیر چشم می توان با استفاده از انواع لوازم آرایشی و ترفندهای مختلف به صورت موقت این تیرگی ها را از بین برد.

1 دیدگاه

  1. roni گفت:

    کاش با یه کرم خاص از بین میرفت که بدون آرایش اینقدر بد دیده نشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *