بیات کردن آرایش
آموزش بیات کردن آرایش
آذر ۱, ۱۳۹۶
خرید لوازم آرایش ارگانیک
خرید لوازم آرایش ارگانیک
آذر ۱, ۱۳۹۶

پیشگیری از چین و چروک دور چشم (قسمت اول)

درمان چین و چروک دور چشم

پیشگیری از چین و چروک دور چشم

پیشگیری از چین و چروک دور چشم (قسمت اول)

   امروزه با وجود انواع محصولات و کرم‌ هایی که روی آنها عبارت ضدپیری و چیزهای مشابه درج شده است، قطعا فکر می کنید که با مصرف این محصولات  از چین و چروک های احتمالی پوست خود پیشگری کرده اید. اگر ناحیه اطراف چشم را فراموش کرده‌اید،باید بگوییم امکان دارد سن شما زودتر از آن چه که فکرش را کنید  خود را نشان می دهد. بسیاری از خانم ها از سنین 28 سالگی به بعد برای جلوگیری از چین و چروک های اطراف چشم خود از کرم ها و محصولات مراقبت پوستی استفاده می کنند. در این مقاله سعی داریم روش های پیشگیری از چین و چروک های دور چشم را به شما آموزش دهیم تا همیشه چهره ای جذاب و زیبا داشته باشید.
1. استفاده از کرم ضدآفتاب
   سعی کنید هر روز از کرم ضدآفتاب با اس پی اف بیشتر از ۳۰ استفاده نمایید.قرار گرفتن در برابر نور آفتاب موجب ایجاد چین و چروک مانند چروک‌ های اطراف چشم می گردد. اگر از پوست خود محافظت کنیدعلاوه بر جلوگیری از ظاهر شدن نشانه‌ های اولیه این چروک‌ ها، احتمال ابتلا به سرطان پوست را هم کاهش خواهید داد. اشعه های خورشید می تواند اثرات منفی بر روی پوست فرد بگذارد به همین دلیل است که بیشتر پزشکان و متخصصان پوست و مو به بیماران خود توصیه می کنند از یک لایه ضدآفتاب بر روی پوست خود جهت محافظت از لایه سطحی پوست استفاده کنند.
2. استفاده از عینک‌های آفتابی محافظ در برابر اشعه “UV”
  یکی دیگر از راه های پیشگیری از آسیب رسانی نور خورشید به پوست به خصوص نواحی اطراف چشم استفاده از عینک های آفتابی مخصوص است. بسیاری از متخصصان توصیه می کنند علاوه بر استفاده از کرم ضدآفتاب بهتر است هر وقت در آفتاب بیرون می‌روید از عینک‌ های محافظ در برابر اشعه UV استفاده نمایید. این عینک‌ها علاوه بر جلوگیری از نور آزار دهنده نور خورشید، مانع از جمع کردن مدام چشم ها و به حالت نیمه‌ باز نگه داشتن آن ها می شود که خود باعث ایجاد چروک اطراف چشم خواهد شد. حتی بسیاری از متخصصان معتقدند اگر در محیطی قرار میگیرید که نور آن بیشتر از حد تحمل چشمان شماست حتما از عینک های آفتابی مخصوص استفاده کنید. چون با برخورد این نور به چشم شما سعی دارید در حین حفظ دید خود مانع از اذیت شدن چشمانتان شوید و به همین دلیل چشمان خود را جمع می کنید. این روند باعث ایجاد چروک های اطراف چشم و تشدید عمق این چروک ها خواهد شد.
3. استفاده از کرم مرطوب‌کننده و سفت‌کننده چشم
   یک راه ساده جهت پر کردن چروک‌ های ریز اطراف چشم و پیشگیری از ایجاد خطوط جدید استفاده از کرم‌ های مرطوب‌ کننده چشم شب و روز است. زمانی که سلول‌ های پوست با آب‌ رسانی سفت می‌شوند، ظاهر چروک کمتر خود را نشان می‌دهد. مجموعه سه رخ به پیشنهاد می کند از کرم هایی استفاده کنید که دارای مواد آبرسان مانند هیالورونیک اسید، عصاره خیار و عسل باشد.

مطالب مرتبط: 
پیشگیری از چین و چروک دور چشم (قسمت دوم)

پیشگیری از چین و چروک دور چشم (قسمت اول)Reviewed by سه رخ on Nov 22Rating: 3.0پیشگیری از چین و چروک دور چشم (قسمت اول)چین و چروک های اطراف چشم تحت شرایط و عوامل مختلفی پدید آمده و در صورت عدم رسیدگی، عمق این چروک ها روز به روز بیشتر خواهد شد. در این مقاله قسمت اول روش های پیشگیری از چین و چروک اطراف چشم را به شما آموزش می دهیم.

چین و چروک های اطراف چشم تحت شرایط و عوامل مختلفی پدید آمده و در صورت عدم رسیدگی، عمق این چروک ها روز به روز بیشتر خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *