ماسک دور لب
ماسک ضد چروک دور لب با آووکادو
آذر ۱۱, ۱۳۹۶
ماسک لیمو برای لب
ماسک ضد چروک دور لب با لیمو
آذر ۱۲, ۱۳۹۶

پیشگیری از چین و چروک دور چشم (قسمت دوم)

رفع چین و چروک چشم

پیشگیری از چین و چروک اطراف چشم

پیشگیری از چین و چروک دور چشم (قسمت دوم)

   پیشگیری از چین و چروک های اطراف چشم یکی از مهمترین کارهایی است که هر فردی چه زن چه مرد باید برای ایجاد ظاهری زیبا و جذاب انجام دهد. خطوط دور چشم به راحتی سن شما را نشان داده و گاهی اوقات موجب پیرتر نشان دادن شما خواهند شد. روش ها و محصولات بسیاری برای درمان و حتی پیشگیری از ایجاد این چین و چروک ها وجود دارد. اما توصیه می کنیم قبل از ایجاد این خطوط و درمان آن ها به فکر پیشگیری باشید. در مقالات پیشین روش هایی برای پیشگری از چین و چروک دور چشم را به شما آموزش دادیم در این مقاله ادامه مطلب را با روش های مختلف دیگر در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
4. پِپتید‌ ها را امتحان کنید!
   پپتید‌ ها زنجیره‌ ای کوچک از پروتئین‌ ها هستند که روی پوست اثر گذاشته و پوست را جوان تر و شاداب تر می سازند. در واقع پپتید‌ ها مانند بوتاکس طبیعی عمل می‌ کنند، اینگونه که کلاژن طبیعی را در پوست تولید کرده و در حالی ‌که رشد سلول‌ های جدید را تحریک می‌کنند، موجب محو شدن چروک‌ های صورت نیز خواهند شد. این روش یکی از بهترین روش ها برای پیشگیری و پوشاندن چروک‌ها است. البته ممکن است که چروک‌ های اطراف چشم برای همیشه از بین نروند، ولی قطعا تشخیص آن ها سخت‌تر خواهد شد.
5. اطراف چشمتان را ماساژ دهید!
   زمانی که شما به هر دلیلی ناگهان می‌خندید اطراف چشم چروک خواهد شد؛ این‌ خطوط، خطوط ابراز احساسات شما می باشند که بر اثر تکرار بر روی پوست نقش می‌بندند. این ناحیه از پوست یعنی اطراف چشم خیلی زودتر از سایر نواحی صورت چروک می‌شود زیرا فعال‌ ترین عضلات در این قسمت قرار دارند. بسیاری از متخصصان پوست توصیه می کنند هر شب هنگام زدن کرم دور چشم حتماً اطراف چشم خودر را به آرامی ماساژ دهید تا عضلات خود را رها کنند و چین و چروک ها از هم باز شده و مواد کرم در بین این خطوط بنشینند و عمق چروک کاهش یابد.
6. وقت ماساژ و مراقبت از پوست برای صورتتان بگیرید!
   بسیاری از افراد انجام یک جلسه پاکسازی و مراقبت از پوست را بعنوان یک تفریح و یا یک ایده خوب در نظر می گیرند. اما جالب است بدانید برای سالم و جوان نگه‌داشتن پوست انجام ماساژ وپاکسازی صورت امری ضروری است. رفتن ماهیانه یا هر دو ماه یک بار به این جلسات می‌تواند گردش خون را در صورت تحریک کرده و افزایش خواهد داد. حتی می توانید یک جلسه هیدرودرم را تجربه کرده و ببینید چه تأثیرات مثبتی بر روی پوست شما دارد. زیرا با این شیوه هم پوست خود را پاکسازی می کنید و همین اینکه صورت خود را ماساژ و ورزش داده اید.


مطالب مرتبط: 
پیشگیری از چین و چروک دور چشم (قسمت اول)

پیشگیری از چین و چروک دور چشم (قسمت دوم)Reviewed by سه رخ on Dec 2Rating: 3.0پیشگیری از چین و چروک دور چشم (قسمت دوم)روش های بسیاری مانند ماساژ، جلسات پاکسازی صورت و حتی استفاده از پروتئین ها برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک دور چشم وجود دارد. در این مقاله قسمت دوم روش های پیشگیری از چین و چروک اطراف چشم را به شما آموزش می دهیم.

روش های بسیاری مانند ماساژ، جلسات پاکسازی صورت و حتی استفاده از پروتئین ها برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک دور چشم وجود دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *