گریم غبغب صورت
مخفی کردن غبغب با گریم صورت
خرداد ۱۲, ۱۳۹۷
محصولات آرایش ابرو
آشنایی با محصولات آرایش ابرو
خرداد ۱۲, ۱۳۹۷

چین و چروک در هر قسمت از صورت نشانه چیست؟

نشانه های چین و چروک صورت

چین و چروک در هر قسمت از صورت نشانه چیست؟

چین و چروک در هر قسمت از صورت نشانه چیست؟

   چهره و صورت هر انسان اولین عضو از بدن او می باشد که در برخورد اول بسیار به چشم می آید. بنابراین باید برای حفظ زیبایی و سلامت آن سهل انگاری نکنید.. صورت همه ما به مرور زمان و با بالا رفتن سن دچار چین و چروک هایی می شود که هر کدالم از آن ها دلیل و نشانه خاصی دارند که در ادامه به معنی این چین و چروک ها می پردازیم:
- چروک های پنجه کلاغی
   دسته ای از چروک ها هستند که در اطراف چشم ایجاد می شوند که به چروک های پنجه کلاغی معروف می باشند. این نوع چروک معمولا با خندیدن و تنگ کردن چشم عمیق خواهد شد. افرادی که زیاد می خندند امکان ایجاد این نوع چروک در آن ها بیشتر بوده، البته یکی از علل ایجاد این نوع چروک ها می تواند مشکلات کبدی نیز باشد که باید به بررسی و حل آن توسط پزشک متخصص پرداخت. برای بهبود و جلوگیری از ایجاد این نوع چروک ها روش های زیر را توصیه می کنیم:
- مصرف قند و شکر و غذاهای چرب و سرخ کردنی و همچنین غذاهای فرآوری شده را کم کنید. 
- در ساعات اولیه شب شام خود را میل نمایید به طوری که فاصله آن تا زمان خوابیدن حداقل 4 ساعت بوده و تا زمان خواب غذا کاملا هضم شده باشد.
- تا جایی که امکان دارد ریلکس باشید و استرس خود را کنترل کرده و عصبانی نشوید.
- چین و چروک همراه با پف زیر چشمی
   بسیاری از افراد همیشه زیر چشمانشان پف کرده است. این افراد از تورم زیر پلک رنج می برند. امروزه روش های جراحی زیادی برای از بین بردن پف زیر چشم وجود دارد. اما بهتر است ابتدا با روش های سالم تر و آسان تر به درمان آن بپردازید. یکی از علل ایجاد این پف چشم می تواند مشکلات کلیوی نیز باشد. کلیه های شما مسئول تعادل مایعات بدن می باشند پس برای درمان و رفع این مشکل  توصیه می کنیم کارهای زیر را انجام دهید.
- در طول روز 1لیتر و نیم آب بنوشید و حتما اول صبح خود را با نوشیدن یک لیوان آب آغاز کنید.
- مصرف نمک را در رژیم غذایی خود کاهش دهید.
- از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کرده و میوه هایی که سرشار از آب هستند را زیاد مصرف نمایید.
- همیشه کلیه های خود را گرم نگه داشته و برای این کار بهتر است همیشه کمر و شکم خود را با یک شال بزرگ ببندید.
- مصرف مکمل های ویتامین C را فراموش نکنید. برای داشتن پوست زیبا و جوان توت فرنگی میل کنید.
- چروک پیشانی
   معمولا روی پوست پیشانی خطوط افقی ظاهر می شود که به چروک پیشانی معروف اند. این چروک ها بر اثر حرکات مختلف صورت ایجاد خواهند شد. نگرانی از مشکلات روزمره علت این چروک ها بوده و برای حل آن بهتر است آرامش داشته باشید و نسبت به مشکلات با دید مثبت نگاه کنید. برای رهایی از این مشکلات بهتر است به سمت طبیعت و گلها بروید چون آن ها به شما آرامش می دهند. 
- چین و چروک زیر بینی تا چانه
   یکسری خطوط عمودی از سمت بینی به سمت لب ها کشیده می شوند که معمولا علت اصلی آن ها مشکلات روده ای است. در بسیاری از موارد، به علت مشکلات حاد روده، مانند یبوست، می توانید ناگهان بهبود یا بدتر شدنش را شاهد باشید. برای خلاص شدن از این چین و چروک ها، این توصیه را دنبال کنید:
- در رژیم غذایی خود از انواع مواد غذایی مهم و مفید استفاده نمایید. 
- در رژیم غذایی خود مصرف فیبر را افزایش داده و برای جذب این ویتامین در بدن بهتر است آب زیادی بنوشید.
- در رژیم خود از تخم کتان استفاده کرده و چای زیاد بنوشید.
- انجام تمرینات و ورزش کردن و اجتناب از شیوه زندگی بی تحرک نیز برای داشتن روده سالم بسیار ضروری است.

چین و چروک در هر قسمت از صورت نشانه چیست؟Reviewed by آرایشگاه on Jun 2Rating: 3.0چین و چروک در هر قسمت از صورت نشانه چیست؟بسیاری از افراد بر روی صورت خود چین و چروک هایی دارند که تصور می کنند تنها ناشی از پیری و مشکلات زندگی است در صورتی که دلایل زیادی داشته و دانستن علت آن ها کمک مؤثری در درمان آن ها خواهد داشت. در این مقاله نشانه های چین و چروک های مختلف صورت را بررسی می کنیم.

بسیاری از افراد بر روی صورت خود چین و چروک هایی دارند که تصور می کنند تنها ناشی از پیری و مشکلات زندگی است در صورتی که دلایل زیادی داشته و دانستن علت آن ها کمک مؤثری در درمان آن ها خواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *