بهترین برند کراتینه مو
بهترین مارک کراتینه مو مردان
تیر ۲, ۱۳۹۷
رفع جوش سر سیاه بینی
روش های رفع جوش سر سیاه روی بینی
تیر ۲, ۱۳۹۷

کاربرد خط لب

روش های استفاده از خط لب

کاربرد خط لب

کاربرد خط لب

   خط لب یکی از لوازم آرایش برای لب است که موجب زیباتر شدن و برجسته تر شدن لب ها می شود. خط لب برای کانتورینگ لب ها نیز کاربرد دارد و با استفاده از ان می توان عیوب لب را از بین برد. خط لب کاربردهای زیادی دارد که می توانید از آن ها برای آرایش لب ها استفاده کنید. در ادامه کاربردهای خط لب را به شما آموزش می دهیم:
- خط لب کمرنگ: خط شکل دهی
   با استفاده از خط لب هایی به رنگ گوشتی می توانید قبل از استفاده از رژ لب، به لب های خود فرم دهید و یا فرم آن ها را تغییر دهید. سپس با همان مداد تمام قسمت های لب را پر کنید تا با صورتتان هماهنگ شود. این تکنیک برای داشتن قیافه ای جذاب، بسیار فوق العاده بوده و برای تغییر شکل لب های ناهموار نیز بسیار مؤثر است.
- خط لب هماهنگ: خط تیز و باریک
   زمانی که عجله دارید و زمان کافی برای زدن رژلب مرتب و تمیز ندارید بهتر است از خط لب استفاده کنید. در این مواقع، اول با خط لبی که با رنگ رژلبتان هماهنگ است یک خط بکشید. سپس آن را با کمی رژ لب پر کنید. مرکز لب ها اولین جایی است که در طول روز سریع تر از سایر  جاهای لب پاک می شود، ولی خط لب ثابت باقی می ماند.
- خط لب تیره: خط کانتور
   خط لب تیره خیلی پر طرفدار نیست. اما برای افرادی که دوست دارند لب های ضخیم تر داشته باشند، بسیار مناسب است. یک خط لب تیره بکشید، سپس آن را با یک رژ لب جامد و روشن تر پر نمایید. با یک قلم موی لب رنگ ها را در جایی که به هم می رسند با هم ترکیب نمایید. هر چقدر آن رنگ ها به هم نزدیک تر و در یک خانواده رنگی باشند، نتیجه ظریف تر و مطلوب تر می شود.

کاربرد خط لبReviewed by آرایشگاه on Jun 23Rating: 2.5کاربرد خط لبخط لب کاربردهای زیادی دارد و با استفاده از آن می توان مشکلات و عیوب لب را برطرف کرد و موجب برجسته سازی لب ها می شود. در این مطلب کابردهای مختلف خط لب را به شما آموزش می دهیم.

خط لب کاربردهای زیادی دارد و با استفاده از آن می توان مشکلات و عیوب لب را برطرف کرد و موجب برجسته سازی لب ها می شود.

1 دیدگاه

  1. مونا ک . گفت:

    چه عکس قشنگی واسه خط لب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *