آموزش مراحل آموزش صافی ژاپنی
مراحل آموزش صافی ژاپنی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۶
بهترین ویتامین مو
ویتامین مو
شهریور ۲۹, ۱۳۹۶

کاشت قالب ناخن

کاشت قالب

کاشت قالب ناخن

کاشت قالب ناخن

   کاشت ناخن انواع مختلفی دارد که یکی از انواع کاشت ناخن، کاشت قالب است. در این نوع کاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی قرار می دهند تا شکل ناخن را به خود بگیرد. ابتدا مواد ضد قارچ را روی ناخن زده و سپس قالب را روی ناخن فشار می‌دهند تا مواد روی ناخن خشک شده و بعد از چند دقیقه ناخن مصنوعی را از روی ناخن برمی‌دارند. در این نوع کاشت عمل سوهان‌کشی انجام نخواهد شده و از چسب ناخن هم استفاده نمی کنند.
   در واقع این نوع کاشت یکی از راحت‌ترین انواع کاشت و در عین حال بی‌کیفیت‌ترین کاشت می باشد. چون در این کاشت ناخن ها سوهان کشیده نمی شوند بعد از مدتی کوتاه ناخن به ‌اصطلاح هوا می‌گیرد. به این معنی که زیر ناخن هوا جمع می شود. این جمع شدن هوا زیر ناخن عامل مهم ایجاد بیماری قارچ ناخن است. به گفته آرایشگران و ناخن کاران در آرایشگاه باید در این نوع کاشت ناخن‌ها کمترین تماس را با آب داشته باشند. 

کاشت قالب ناخنReviewed by سه رخ on Sep 20Rating: 3.0کاشت قالب ناخنکاشت ناخن انواع مختلفی دارد که یکی از ان ها کاشت قالب است. این نوع کاشت یکی از راحت ترین و در عین حال بی میفیت ترین انواع کاشت ناخن است. در این مقاله کاشت قالب را توضیح می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *