معروف ترین برند های لوازم آرایشی
معروف ترین برند های لوازم آرایشی (قسمت دوم)
مهر ۷, ۱۳۹۶
شامپو کراتینه
شامپو کراتینه مو چیست؟
مهر ۸, ۱۳۹۶

کاشت پودری ناخن

کاشت پودری

کاشت پودری ناخن

کاشت پودری ناخن

   کاشت پودر یکی دیگر از انواع کاشت ناخن است که در کاشت اولیه، تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه با چسب ناخن به بستر ناخن فرد چسبیده می شود و به اندازه دلخواه می توان آن را کوتاه کرد. سپس بر روی ناخن از مواد ضد قارچ استفاده می شود. سپس پودر کاشت که در واقع همان مواد دندانپزشکی می باشد را بر روی ناخن می زنند و در امتداد قالب ناخن کار می‌کنند و در نهایت به کمک سوهان برقی به ناخن ها شکل دلخواه داده می شود.
   کاشت پودری یکی از بهترین انواع کاشت ناخن است. توجه داشته باشید برای این نوع کاشت زمان بیشتری نیاز است و لازم است که سوهان‌کشی به صورت دقیق و حرفه‌ای انجام شود تا 10 انگشت شکل و ظاهر یکسان داشته باشند.
کاشت به چه کسانی توصیه می‌شود؟
   این نوع کاشت نیاز به زان زیادی دارد حتی در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان نیاز دارد. زیرا هر انگشت به صورت جداگانه نیاز به سوهان‌کشی دقیق دارد، به همین دلیل این کاشت برای کسانی که وقت و حوصله کافی ندارند توصیه نممی گردد.

کاشت پودری ناخنReviewed by سه رخ on Sep 30Rating: 3.0کاشت پودری ناخنکاشت پودری یکی از انواع کاشت ناخن است که در آرایشگاه بیشترین طرفدار را دارد . کاشت پودری بهترین نوع کاشت ناخن است. در این مقاله این نوع کاشت را به شما معرفی می کنم.

کاشت پودری یکی از انواع کاشت ناخن است که در آرایشگاه بیشترین طرفدار را دارد . کاشت پودری بهترین نوع کاشت ناخن است. در این مقاله این نوع کاشت را به شما معرفی می کنم.

4 دیدگاه ها

  1. آنی خطیبی گفت:

    وای چه ناخن قشنگی. کاشت پودری هم خیلی خوبه ها

  2. Gh.A گفت:

    چقدر لاک ناخن ش قشنگه

  3. کاشت ناخن نینا گفت:

    من به بیشتر مشتری هام توی سالن این نوع کاشت ناخن رو پیشنهاد میدهم چون کاشت پودری به خوبی روی انگشتا اجرا میشه وکاملاً هم طبیعیه

  4. سالن کانی گفت:

    کاشت ناخن پودری خیلی خوبه اما وقت گیره ولی موندگاری خوبی داره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *