مدل موی کوتاه
دی ۲۸, ۱۳۹۶
گریم چشم
گریم سیاهی زیر چشم
دی ۲۹, ۱۳۹۶

کانسیلر استیکی گلدن رز

محصولات آرایشی گلدن رز

کانسیلر استیکی گلدن رز

کانسیلر استیکی گلدن رز

   گلدن رز یکی از پرطرفدارترین برندهای لوازم آرایش است که به دلیل داشتن قیمت و کیفیت مناسب توانسته است در بین خانم های ایرانی محبوبیت بسیاری کسب نماید. محصولات آرایشی گلدن رز زیر مجموعه خانواده برند ارکول می باشند که یکی از معتبرترین برندهای لوازم آرایش در ترکیه هستند.
Golden-Rose محصولات آرایشی متنوعی مانند انواع لاک با کیفیت در رنگ های مختلف ، انوع رژها ی مدادی ، رژگونه و ... دارد. شرکت ارکول محصولات خود را با برندهای گلدن رز، کلاسیک، میس سلن وامیلی به بازار عرضه می کند. کمپانی ارکول، جزو 5 شرکت برتر تولیدکننده و صادرکنندۀ لاک بوده که محصولات خود را به بیش از 90 کشور در سراسر دنیا عرضه می کند.
   کانسیلر استیکی گلدن رز با پوشش بسیار قوی، لکه های اطراف چشم را کاملا پوشانده و موجب روشن تر شدن پوست اطراف ناحیه چشم خواهد شد. قدرت ماندگاری این کانسیلر بسیار طولانی بوده و هیچگونه ماسیدگی پس از گذشت زمان بر روی پوست بر جایی نمی گذارد و حالت اولیه خود را کاملاً حفظ می کند. این کانسیلر دارای بافتی سبک بوده و رنگ بندی های متنوعی دارد. این کانسیلر موجب روشن تر شدن پوست اطراف چشم شده و برای انواع پوست مناسب است.

 

 

 

کانسیلر استیکی گلدن رزReviewed by سه رخ on Jan 18Rating: 3.0کانسیلر استیکی گلدن رزکانسیلر استیکی گلدن رز یکی از معروف ترین محصولات آرایشی است که برای پوشش دهی پوست صورت و رفع حلقه های تیره دور چشم کاربرد دارد. در این مقاله این محصول را به شما معرفی می کنیم.

کانسیلر استیکی گلدن رز یکی از معروف ترین محصولات آرایشی است که برای پوشش دهی پوست صورت و رفع حلقه های تیره دور چشم کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *