آموزش روش جلوگیری از حباب زیر لاک
جلوگیری از ایجاد حباب زیر لاک ناخن
بهمن ۲۵, ۱۳۹۶
کاربرد ریمل ابرو
ریمل ابرو
بهمن ۲۵, ۱۳۹۶

کانسیلر برای رفع جوش

کانسیلر مناسب جوش صورت

کانسیلر برای رفع جوش

کانسیلر برای رفع جوش

   برای اکثر ما پیش امده است که هنگام دعوت به یک مهمانی و یا مجلسی مهم بر روی صورت خود جوش زده ایم و استرسی فراوان مارا فرا گرفته است که با این جوش بر روی صورت چه کنیم. اما جای نگرانی نیست. در بیشتر موارد می توان با استفاده از ترفندهای آرایشی و انواع محصولات آرایشی این جوش ها را پوشاند و چهره ای بی عیب و نقص برای خود ایجاد کرد. یکی از این محصولات پوشاننده کانسیلر است. با ایتفاده از کانسیلر می توان انواع جوش ها را پوشاند و نواقص صورت را برطرف نمود. 
   لوازم مورد استفاده برای پوشاندن جوش های صورت شامل: کانسیلر - قلموی باریک - گوش پاک کن - کانسیلر سبز یا سایه سبز و پنکک است. جوش هاص صورت اغلب قرمز رنگ می باشند و در دایره رنگی، رنگ سبز مکمل رنگ قرمز می باشد، یعنی رنگ سبز،شدت رنگ قرمز را کاهش می دهد. اگر کانسیلر سبز نداشتید می توانید مقداری از کانسیلر معمولی را روی دستتون ریخته و با مقدار خیلی کم سایه سبز مخلوط کنید. سپس با گوش پاک کن مخلوطی ساخته شده را روی جوش بزنید. سپس قلم آرایشی را به پنکک آغشته کرده و روی جوش ها بزنید و سپس با انگشتان خود محل جوش را فشار دهید (دقت کنید که نباید قلم را بر روی پوست بکشید زیرا رنگ سبز به سایر قسمت های پوست پخش می شود). سپس با استفاده از گوش پاک کنی که به شیرپاک کن آغشته شده است اطراف جوش را پاک کنید. دوباره کمی کانسیلر را با حالت ضربه روی جوش زده تا رنگ سبز کامکاملاً ناپدید شود. البته در نظر داشته باشید نباید از کانسیلری که از پوست شما روشن تر است، اذستفاده نمایید، زیرا جوشها بیشتر جلب توجه می کنند. 

کانسیلر برای رفع جوشReviewed by سه رخ on Feb 14Rating: 3.0کانسیلر برای رفع جوشبرای ناپدید کردن و محو شدن جوش های صورت می توان از انواع ترفندها و محصولات آرایشی همچون کانسیلر استفاده کرد. در این مقاله استفاده از کانسیلر برای رفع جوش را به شما آموزش می دهیم.

برای ناپدید کردن و محو شدن جوش های صورت می توان از انواع ترفندها و محصولات آرایشی همچون کانسیلر استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *