محصولات رولون
برند آرایشی رولون Revlon
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶
روغن رزماری و روغن آمله
رشد سریع مو با روغن رزماری و آمله
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶

کانسیلر هلثی میکس بورژوا

کانسیلر بورژوا

کانسیلر هلثی میکس بورژوا

کانسیلر هلثی میکس بورژوا

   کانسیلر هلثی میکس بورژوا، یکی از بهترین محصولات بورژوا است که ترکیبی از عصاره میوه ها است. این محصول برای پوشاندن حلقه های تیره زیر چشم و عیوب صورت بسیار مناسب است و ظاهری روشن و شفاف به چهره خواهد داد. یکی از ویژگی های برجسته این محصول آبرسان بودن آن است  و فرمولاسیون بدون چربی آن موجب تنفس بهتر پوست می گردد. این کانسیلر علاوه بر پوشش صورت، پوست را نرم و یکدست خواهد کرد. 
   این کانسیلر میوه ای حاوی عصاره زردآلو است که برای روشنی و شفافیت پوست، حاوی عصاره طالبی برای آبرسانی و حاوی عصاره تمشک برای گردش خون است. این کانسیلر موجب ایجاد حس تازگی و شادابی است که بافتی نرم و سبک داشته و ماندگاری بالا دارد. جهت پوشش دهی پوست اطراف چشم خود از کرم پودر استفاده نکنید. کانسیلرها به دلیل بافت سبکی که دارند برای پوشش پوست حساس و نازک اطراف چشم بسیار مناسب می باشند.

کانسیلر هلثی میکس بورژواReviewed by سه رخ on Feb 1Rating: 3.0کانسیلر هلثی میکس بورژواکانسیلر هلثی میکس بورژوا یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند است که حاوه عصاره میوه بوده و موجب آبرسانی پوست می شود. در این مقاله این کانسیلر را به شما معرفی می کنیم.

کانسیلر هلثی میکس بورژوا یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند است که حاوه عصاره میوه بوده و موجب آبرسانی پوست می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *