آموزش شینیون فانتزی
شینیون فانتزی
شهریور ۶, ۱۳۹۶
صافی دائمی مو
ریباندینگ
شهریور ۶, ۱۳۹۶

کاور کردن ناخن

بهترین راه کاور کردن ناخن

کاور کردن ناخن

کاور کردن ناخن

                   از دید متخصصین ناخن در آرایشگاه کاورکردن ناخن ها همانند کاشت ناخن می باشد با این تفاوت که در کاشت ناخن از تیپ استفاده میشود ولی در کاورناخن از تیپ ناخن استفاده نمی شود و تمامی مواد کاور بر روی ناخن طبیعی شما گذاشته می شود.به خبی میدانیم  یک کاور کردن موفق و زیبا مستلزم ناخن های نسبتا بلند است. متخصصین ناخن در آرایشگاه معتقدند که ناخن های بلند شکننده و واقعا آسیب پذیر هستند و هر کسی نمی تواند ناخن های طبیعی خود را به مدت طولانی بلند و زیبا نگه دارد، اینجاست که کاور کردن ناخن ها به کمک شما می آید.
به خوبی می دانیم انجام دادن کاور ناخن میتوانید ناخن های طبیعی خود را به مدت طولانی بلند و زیبا نگه دارید به این طریق که مواد مورد استفاده در کاور بر روی سطح ناخن های طبیعی شما می نشیند و از ناخن های بلند و طبیعی شما در برابر شکستن محافظت می کند، به صورتی که ناخن ها همان ناخن های طبیعی خودتان هستند به اینصورت که مقداری مواد بر روی سطح ناخن ها اضافه شده و به مدت طولانی ناخن هایتان سالم، زیبا و بدون شکستن ماندگار خواهند بود.

کاور کردن ناخنReviewed by سه رخ on Aug 28Rating: 3.0کاور کردن ناخنکاورکردن ناخن ها همانند کاشت ناخن می باشد با این تفاوت که در کاشت ناخن از تیپ استفاده میشود .در کاورناخن از تیپ ناخن استفاده نمی شود و تمامی مواد کاور بر روی ناخن طبیعی شما گذاشته می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *