تزریق ژل
کاربرد ژل در پوست
مهر ۲۴, ۱۳۹۶
بی بی کرم و سی سی کرم
تفاوت سی سی کرم و بی بی کرم
مهر ۲۴, ۱۳۹۶

تفاوت کراتینه و ریباندینگ مو

کراتینه و ریباندینگ مو

تفاوت کراتینه و ریباندینگ مو

تفاوت کراتینه و ریباندینگ مو

کراتینه مو و ریباندینگ مو روش ها و تکنیک های جدید برای درمان موهای آسیب دیده است که امروزه در آرایشگاه کاربرد بسیاری زیادی داشته و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. اما این دو روش تفاوت هایی اساسی باهم دارند. در این مطلب قصد داریم تفاوت های این دو روش را به شما آموزش دهیم.
کراتینه مو:
   کار اصلی کراتینه مو ، ترمیم و تقویت موها می باشد.  این تکنیک در کنار تقویت و ترمیم موها، موجب صافی موها نیز خواهد شد. این روش به هیچ وجه تغییری در ساختار و باندهای گوگردی مو ایجاد نکرده و در نهایت آسیبی به موها وارد نمی سازد. روش کراتینه برای انواع موها از موی طبیعی گرفته تا موی دکلره شده قابل اجرا می باشد.
   دوام کراتینه خالص بین 4 الی 6 ماه است که خود یک مزیت برای خانم هایی است که تنوع طلب هستند و امکان دارد بعد از چند وقت از موی صاف خسته شوند. بعد از انجام تکنیک کراتینه محدودیتی از نظر رنگ و لایت کردن موها وجود ندارد. حتی بعد از کراتینه کردن موها از بابلیس و سایر وسایل دیزاین مو استفاده نمود.
ریباندینگ:
ریباندینگ در واقع همان صاف کردن مو به شکل شیمیایی یا ژاپنی است که برندهای معروفی با نام های گلت، لولان، جان دپرل و غیره در این زمینه فعالیت می کنند. این تکنیک بر خلاف کراتینه با تغییر در ساختمان و از بین بردن باندهای گوگردی مو موجب تغییر در ساختار و ساختمان مو می شود و درنتیجه از این طریق موها را صاف می نماید. این روش به دلیل شیمیایی بودن موجب از بین رفتن رطوبت و آب داخل ساقه مو شده و خشکی بیش از حدی را برای موها بوجود می آورد. بعد از انجام ریباندینگ مو نمی توان از رنگ های روشن و اکسیدان 9 درصد و پودر دکلره برای روشن کردن موها استفاده کرد. ریباندینگ مو فقط برای موهای طبیعی و موهایی که با استفاده از رنگ تیره، رنگ شده است قابل اجراست، موهایی که با رنگ و اکسیدان بالا روشن شده یا پودر دکلره برای آن ها استفاده شده است. گزینه های خوبی برای صافی دائم نیستند. بعد از ریباندینگ مو موها هیچ حالت و فرمی نمی گیرند و کاملاً صاف هستند.

تفاوت کراتینه و ریباندینگ موReviewed by سه رخ on Oct 16Rating: 3.0تفاوت کراتینه و ریباندینگ موکراتینه و ریباندینگ مو تکنیک ها و روش های صافی دائمی و احیاء موهای آسیب دیده هستند. اما این دو روش تفاوت هایی نیز باهم دارند. در این مقاله تفاوت های این دو روش را باهم بررسی می کنیم.

1 دیدگاه

  1. قاسمی گفت:

    چه مطلب جالبی بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *