رفع جوش سر سیاه بینی
روش های رفع جوش سر سیاه روی بینی
تیر ۲, ۱۳۹۷
آشنایی با رنگ سایه چشم شما در آرایشگاه
چه رنگ سایه ای مناسب رنگ چشم شماست
تیر ۳, ۱۳۹۷

کراتینه مو زنان

آموزش کراتینه مو

کراتینه مو زنان

کراتینه مو زنان

کراتینه روشی برای صافی دائمی و احیاء و بازسازی موهای آسیب دیده است که معمولا در آرایشگاه و سالن های زیبایی قابل انجام است. مواد مورد استفاده برای انجام کراتینه مو با توجه به میزان آسیب دیدگی موها و میزان حجم آن ها تعیین می شود. خانم ها معمولا بیشتر از آقایان از کراتینه استفاده می کنند. زیرا زنان در طول سال به دلیل استفاده از انواع رنگ موهای شیمیایی و مواد دکلره بیشتر در معرض آسیب دیدگی و سوخته شدن موها هستند. خانم ها سالانه با رفتن به آرایشگاه زنانه و استفاده از انواع مواد شیمیایی برای تغییر حالت و تغییر رنگ موهای خود موجب از بین رفتن سلامت موهای خود می شوند.

   کراتینه بیشتر در آرایشگاه زنانه و سالن های زیبایی زنانه کاربرد دارد. زنان اغلب به دلیل داشتن موهای بلند و حجیم مواد کراتینه بیشتری نسب به آقایان نیاز دارند. حتی درجه مواد مصرفی کراتینه در آرایشگاه زنانه بسیار قوی تر از مواد مصرفی در آرایشگاه مردانه است. میزان زمان لازم برای انجام کراتینه مو زنان و قیمت انجام آن بیشتر از مردان است. زیرا برای رفع آسیب موی خانم ها باید از مواد قوی تری استفاده شود و چون معمولا موها بلند و حجیم هستند باید مواد بیشتری مصرف کرد و زمان بیشتری برای احیا موها در نظر گرفت. خانم ها معمولا به طور میانگین در طول سال دو بار از روش کراتینه برای ترمیم موهای خود استفاده می کنند. 

کراتینه مو زنانReviewed by سه رخ on Jun 24Rating: 2.5کراتینه مو زنانکراتینه موی زنان یکی از خدمات اصلی آرایشی در آرایشگاه زنانه است که برای بازسازی و احیاء موهای آسیب دیده استفاده می شود. در این مقاله کراتینه موی زنان را بررسی می کنیم.

کراتینه موی زنان یکی از خدمات اصلی آرایشی در آرایشگاه زنانه است که برای بازسازی و احیاء موهای آسیب دیده استفاده می شود.

1 دیدگاه

  1. رعنا یاری گفت:

    کراتینه مو واقعا آدم رو خوشتیپ میکنه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *