بهترین راه های درمان خانگی ترک پا
درمان خانگی ترک پا
مهر ۱۳, ۱۳۹۶
آرایش عروس
مدل آرایش عروس
مهر ۱۳, ۱۳۹۶

کرم دکلره مو

دکلره مو

کرم دکلره مو

کرم دکلره مو

   امروزه بسیاری از خانم ها به دلیل عوارض دکلره حاضر نیستند برای روشن کردن موهای خود از پودر دکلره استفاده کنند با این حال علاقه زیادی به روشن کردن موها نیز دارند. دکلره کردن موها جزء ان دسته از کارهای آرایشی است که اگر درست و حسابی انجام نگردد مو‌ها را دچار سوختگی بسیار شدید خواهد کرد. از طرفی دیگه تنها که با رنگ مو نمی توان به هدف و فکر که برای موها در سر دارید رسید.
   در اولین گام باید ببینید که از رنگ موی خود دقیقاً چه می‌خواهید. مثلاً برای تیره‌تر شدن موها شما نیاز چندانی به دکلره و اکسیدان ندارید اما برای انواع رنگ موهای روشن حتماً باید موهای خود را با پودر دکلره و مخلوط آن با اکسیدان، موهای خود را روشن نمایید.میزان روشنی موها اساساً به نوع پیگمان‌ها و طیف پیگمان‌های مو‌های شما بستگی دارد. بسیاری از موها وقتی که دکلره به آن‌ها زده می شود از خود رنگ های طیف نارنجی، قرمز و زرد را برجای گذاشته و همین طیف ‌ها در رنگ موی روشن شما نشان داده می‌شوند. 
   کرم دکلره می تواند موهای شما را با حداقل میزان آسیب روشن نماید. کرم دکلره در فرمولاسیون خود حاوی مقادیری روغن های محافظت از مو مانند روغن جوجوبا است و از دکلره معمول بسیار ضعیف تر بوده و با ملایمت موهای شما را تا دو سه درجه روشن می کند. از مصارف کرم دکلره  علاوه بر دکوپاژ مو، سفید و بی‌رنگ کردن موی‌های زائد می باشد.

کرم دکلره موReviewed by سه رخ on Oct 5Rating: 3.0کرم دکلره موکرم دکلره مو یکی از شیوه های روشن کردن موها بودن استفاده از دکلره است که در ارایشگاه به کار می رود. در این مقاله شما را با کرم مو آشنا می کنیم.

کرم دکلره مو یکی از شیوه های روشن کردن موها بودن استفاده از دکلره است که در آرایشگاه به کار می رود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *