درمان قطعی شوره سر
درمان قطعی شوره سر
خرداد ۲۵, ۱۳۹۶
کانتورینگ چیست؟
کانتورینگ چیست؟
خرداد ۲۵, ۱۳۹۶

کرم رفع تیرگی زانو

بهترین کرم رفع تیرگی زانو

کرم رفع تیرگی زانو

کرم رفع تیرگی زانو

از دید متخصصین  پوست در آرایشگاه برای رفع تیرگی زانو  و آرنج میبایست از یکسری کرم هاکه در حقیقت یک نوع دارو هستند است  استفاده کنیم .

  •  کرم‌های حاوی AHA و اسید سالیسیلیک: این ترکیبات در کرم‌های چرب کمک خوبی به روشن‌تر شدن پوست می‌کند.
  •   کــرم‌های کراتولیتیک: این کرم‌ها لایه‌ شاخی پوست را نازک و از ضخیم‌شدن و تیرگی پوست پیشگیری می‌کنند.
  •  کرم‌های حاوی اوره 5 تا 10 درصد: با نفوذ در لایه‌های عمیق پوست، آن را نرم کرده و پوسته‌ریزی  را آسان می‌کند.
  •  کــرم‌ها یا ژل‌هـای روشن‌کننده: این محصولات از عناصری مانند اسید لاکتیک، عصاره شیرین‌بیان، اسید کوجیک، عصاره آلفا آربوتین، پودر امبلیکا، کره درخت روغن قلم، روغن گل پامچال و عصاره گریپ فروت ساخته شده‌اند که می‌توانند پوست شما را روشن کنند.
  •  کرم‌های اسکراب یا ساینده: این کرم‌ها برای برداشتن پوست‌های مرده مناسب هستند. البته باید یادتان باشد که نباید سایش شدید و روزانه باشد، چون باعث می‌شود پوست آسیب ببیند و حتی امکان دارد تیره‌تر شود.
  •   کرم‌های استروئیدی ملایم: برای مواقعی است که دلیل خشکی و پوسته‌ریزی اگزماست، اما بهتر است در این شرایط به پزشک مراجعه کنید.
  •   کرم‌های مرطوب‌کننده: بعد از سایش موضع و حمام کردن حتما روی موضع مورد نظر را کرم مرطوب‌کننده بمالید. شب‌ها قبل از خواب هم استفاده کنید. یادتان باشد که بعد از درمان هم برای جلوگیری از تیرگی مجدد، استفاده از کرم مرطوب کننده الزامی است.
کرم رفع تیرگی زانوReviewed by سه رخ on Jun 15Rating: 4.5کرم رفع تیرگی زانو در این مقاله میخواهیم بهترین کرم رفع تیرگی زانو را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. نیکا گفت:

    من شنیدم جوش شیرین خوبه برا این سیاههی های زانو واقعا همینطوریه یا نه؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *