کراتینه کردن موی آقایان
کراتینه مو مردان
تیر ۴, ۱۳۹۷
مشکلات هاشور ابرو
عوارض هاشور ابرو
تیر ۵, ۱۳۹۷

کرم لایه بردار چیست؟

کرم لایه بردار

کرم لایه بردار چیست؟

کرم لایه بردار چیست؟

   به مرور زمان لایه ایی از پوست پیر شده و به شکل لایه های مرده در سطح پوست قرار می گیرد که این لایه های مرده باعث تیره، کدر و بی جان شدن پوست اصلی می شوند. با لایه برداری، لایه های مرده پوست از سطح پوست جدا می شوند و پوست جدید تشکیل می شود که در اکثر مواقع این لایه برداری باعث تحریک کلاژن سازی و تقویت الاستین پوست می گردد. بطور کلی پیلینگ یا لایه برداری به معنی از بین بردن قشر مرده یا کراتین و طبقه شاخی سطحی پوست است. با لایه برداری، لایه های سطحی پوست ریزش کرده و سطح پوست نو و تازه می شود و از طریق آن کراتین مرده پوست از بین رفته و منافذ پوست پاکسازی می شوند.

   برای انجام لایه برداری روش های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش های استفاده از کرم های لایه بردار  است. کرم های لایه بردار در طول زمان و با استفاده مداوم موجب جوانسازی و تقویت پوست خواهند شد. با مصرف مرتب این نوع کرم ها می توانید چین و چروک و لک های پوست خود را به مرور از بین ببرید. این کرم ها برای هر نوع پوست به صورت جداگانه و تخصصی فرموله می شوند و هر فرد باید با توجه به نوع پوست خود از کرم لایه بردار مناسب استفاده کند. کرم های لایه بردار با برندهای مختلف در بازار وجود دارند. تنها افرادی که پوست حساس دارند باید قبل از استفاده از کرم های لایه بردار با پزشک متخصص مشورت نمایند. 

کرم لایه بردار چیست؟Reviewed by آرایشگاه on Jun 25Rating: 2.5کرم لایه بردار چیست؟کرم لایه بردار یکی از محصولات جوانسازی و پاکسازی پوست است که موجب رفع چین و چروک و لک های پوستی خواهد شد. در این مقاله کرم لایه بردار را بهن شما معرفی می کنیم.

کرم لایه بردار یکی از محصولات جوانسازی و پاکسازی پوست است که موجب رفع چین و چروک و لک های پوستی خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *