ماسک میوه ای
ماسک ضد چروک دور لب میوه ای
آذر ۲, ۱۳۹۶
ماسک لیمو برای لب
ماسک ضد چروک دور لب با لیمو
آذر ۳, ۱۳۹۶

کرم لیفتینگ سی گل

کرم سی گل

کرم لیفتینگ سی گل

کرم لیفتینگ سی گل

   یکی از محصولات پرطرفدار لیفتینگ صورت کرم های لیفتینگ سی گل است که طرفداران بسیاری نیز دارد. این کرم جز محصولات تولید داخل کشور می باشد که به صورت تخصصی برای رفع چین و چروک های سطح پوست قابل استفاده است. استفاده از این کرم موجب جداسازی سلول های کدر و فرسوده از سطح پوست شده و  چرخه نوسازی پوست را فعال می کند تا پوستی صاف و تمیز بر روی چهره نمایان شود. استفاده از این کرم  موجب افزایش قابلیت ارتجاعی و انعطافی پوست شده و خطوط و چروک های سطحی پوست به سرعت کاهش می یابند.
   به گفته آرایشگرانی که در آرایشگاه این کرم را به مشتریان خود پیشنهاد داده اند نتایجی همچون ایجاد شفافیت، درخشندگی و لطافت پوست مشاهده گردیده است. این کرم حاوی  AHA 10%، رتینول و ویتامین های C و E می باشد که در طول مصرف موجب جوانسازی پوست شده و چهره را شفاف و زیبا می سازد.
کرم لیفتینگ سی گلReviewed by سه رخ on Nov 23Rating: 3.0کرم لیفتینگ سی گلکرم لیفتینگ سی گل یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین کرم های لیفتینگ و جوانسازی صورت است که موجب برطرف کردن چین و چروک های پوست می گردد. در این مقاله شما را با این محصول آنا می کنیم.

کرم لیفتینگ سی گل یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین کرم های لیفتینگ و جوانسازی صورت است که موجب برطرف کردن چین و چروک های پوست می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *