قرص تقویت مو
قرص افزایش ضخامت مو
آبان ۲۹, ۱۳۹۶
تکنیک کاموفلاژ
کاموفلاژ در گریم
آبان ۳۰, ۱۳۹۶

کرم لیفتینگ لیراک

محصولات لیفتینگ لیراک

کرم لیفتینگ لیراک

کرم لیفتینگ لیراک

   لیراک یکی از معروف ترین و تخصصی ترین برند های لوازم آرایشی و مراقبت از پوست است که طرفداران بسیاری نیز دارد. این برند در بین محصولات مراقبت پوست دارای رتبه خاصی بوده و محصولات تخصصی مراقبت از پوست را تولید می کند. لیراک امروزه بعنوان یکی از معتبر ترین برندهای تولید محصولات تخصصی پوست شناخته شده است. لابراتورهای لیراک در سال 1975 تاسیس شد و بعد از مدت زمان کمی تخصص خود را در زمینه مراقبت و زیبایی پوست ادامه داد. فرمولاسیون مؤثر همراه با اصالت فرانسوی محصولات لیراک، هر یک از آنها را برای هر نوع سلیقه ای جذاب و دلپذیر ساخته است. لیراک به اصول اساسی خود که شامل تخصص پزشکی، اعتبار علمی و رعایت اصول اخلاقی بسیار پایبند است. در واقع از زمان تأسیس لیراک، سه اصل فوق موجب پیشرفت این برند در زمینه تولید محصولات جدید شده است.
یکی از محصولات پرطرفدار و کاملاً تخصصی برند لیراک، کرم لیفتینگ لیراک است. این کرم شامل کرم هم شامل کرم لیفتینگ روز و شب بوده که جهت جوانسای و رفع چین و چروک های صورت استفاده می شود. این محصول با الهام از تکنیک لیزر مادون قرمز دارای اثر لیفتینگ و سفت کننده پوست بوده که موجب کاهش چروک های صورت شده و با افزایش ساخت کلاژن جوانی موجب سفتی و رفع چین و چروک های پوست خواهد شد. میکرو کریستال های تورمالین موجود در این محصول منبع طبیعی مادون قرمز می باشند که موجب افزایش ساخت کلاژن می گردند. عصاره دانه انار موجود در این کرم دارای خواص آنتی اکسیدان و آب رسان و گلیسیرین و کره گیاهی به عنوان عوامل مغذی، مرطوب کننده پوست هستند که احساس راحتی در پوست را ایجاد می کنند. با استفاده از کرم های لیفتینگ روز و شب لیراک هنگام صبح احساس آرامش در پوست ایجاد شده و هنگام شب موجب بازسازی و جوانی پوست می گردد. سنگ تورمالین یکی از منابع تولید اشعه مادون قرمز در طبیعت است. این سنگ حاوی مواد معدنی متعددی مانند آلومینیوم، آهن، کلسیم، سدیم، منیزیم، کُرم، منگنز و تیتانیم می باشد. در کرم لیفتینگ روز و شب لیراک از کریستال های میکرونایز شده سنگ تورمالین صورتی به دو دلیل استفاده شده است: 1) افزایش ساخت کلاژن و الاستین( با تحریک فیبروبلاست) با تکنیک مشابه لیزر مادون قرمز 2) افزایش انرژی سلولی با استفاده از مواد معدنی موجود در محصول
بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه به خانم های میانسالی که چروک های سطحی در پوستشان ایجاد شده است توصیه می کنند از کرم های لیفتینگ لیراک برای برطرف کردن این چروک ها استفاده کنند. زیرا زمانی که چین و چروک های صورت جوان تر باشند به راحتی می توان آن ها را برطرف کرد تا اینکه عمیق تر شوند. بعلاوه این کرم ها شادابی صورت و چهره را نیز افزایش می دهد. 

کرم لیفتینگ لیراکReviewed by سه رخ on Nov 20Rating: 3.0کرم لیفتینگ لیراککرم های لیفتینگ لیراک دارای انواع کرم روز و شب می باشد که موجب جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک های صورت می شود. در این مقاله شما را با کرم های لیفتینگ لیراک آشنا می کنیم.

کرم های لیفتینگ لیراک دارای انواع کرم روز و شب می باشد که موجب جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک های صورت می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *