ترفند ماندگاری عطر و ادکلن
ماندگاری عطر و ادکلن
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶
روش های سفید کردن سر ناخن
سفید کردن سر ناخن
اسفند ۲۴, ۱۳۹۶

کرم گیاهی تقویت ناخن

کرم تقویت کننده ناخن

کرم گیاهی تقویت ناخن

کرم گیاهی تقویت ناخن

   ناخن یکی از مهم ترین اجزای دست است که در زیبا نشان دادن دست ها بسیار مؤثر می باشد. برای زیبا شدن ناخن ها می توان از انواع کاشت ناخن، لاک ناخن، دیزاین ناخن و غیره استفاده کرد. اما مهم ترین کار مراقبت از ناخن های طبیعی و تقویت کردن آن ها است. این تقویت را می توان به روش های مختلف برای ناخن انجام داد. یکی از این روش ها استفاده از کرم گیاهی تقویت کننده است. لازم نیست برای این کرم گیاهی هزینه زیادی بپردازید بلکه در منزل و به راحتی می توانید آن ها را درست کنید. 
مواد مورد نیاز :
- یک فنجان دانه ذرت تازه
- نصف فنجان شیر
   دانه های ذرت را کاملا له کنید و سپس با شیر مخلوط کنید و به مدت نیم ساعت تاصبر کنید تا شیر و ذرت به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند. سپس مخلوط تهیه شده را از صافی رد کنید و به مدت زمان 20 دقیقه ناخن ها را در این محلوط قرار دهید  تا ویتامین B مورد نیاز ناخن و در کنار آن آهن و گوگرد و کلسیم نیز جذب ناخن شود و احتمال شکنندگی ناخن ها کاهش یابد. این کرم یکی از بهترین انواع طبیعی کرم های تقویتی ناخن است. 

کرم گیاهی تقویت ناخنReviewed by سه رخ on Mar 14Rating: 3.0کرم گیاهی تقویت ناخنبرای تقویت کردن ناخن ها می توان از کرم های گیاهی و محافظ برای ناخن ها استفاده کرد که به راحتی در منزل قابل تهیه می باشند. در این مقاله نحوه تهیه این کرم را به شما اموزش می دهیم.

برای تقویت کردن ناخن ها می توان از کرم های گیاهی و محافظ برای ناخن ها استفاده کرد که به راحتی در منزل قابل تهیه می باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *