ماسک لایه بردار جوش شیرین
لایه برداری پوست صورت با جوش شیرین
تیر ۱, ۱۳۹۷
معایب کراتینه مو
ضرر کراتینه مو
تیر ۱, ۱۳۹۷

۵ وسیله برای کشیدن یک خط چشم عالی

روش های کشیدن خط چشم

۵ وسیله برای کشیدن یک خط چشم عالی

۵ وسیله برای کشیدن یک خط چشم عالی

بسیاری از خانم ها بر ای کشیدن خط چشم همیشه مشکل دارند و خط چشم هایی که می کشند قرینه و شبیه هم نیست. اما جای نگرانی نیست زیرا در این مطلب پنج وسیله مناسب برای کشیدن خط چشم را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از ان ها به راحتی می توانید خط چشمی زیبا و بی نقص داشته باشید. 
1. قلم موی نوک تیز
   با استفاده از این قلم موها می توان خط چشم را صاف و دقیق کشید. این قلم موها دارای نوک های خاصی هستند که به راحتی و بدون هیچ اشتباهی می توان خط هایی ضخیم یا نازک کشید. در ضمن با استفاده از این وسیله خط چشم یا دور چشمتان هم کثیف نخواهد شد.
نحوه استفاده: قلم مو را داخل مایع خط چشم فرو کرده و سپس یک خط چشم با دنباله کوتاه روی پلک بکشید. اگر جایی از  آن خالی ماند یا با خط مژه فاصله داشت یک بار دیگر روی آن بکشید. اگر مایع اضافی روی قلم مو ماند اول آن را با دستمال کاغذی پاک کرده و سپس دوباره لایه دوم را بکشید.
2. قلم موی کج یا زاویه دار
   با این قلم مو می توان خط چشم را دقیق و نازک کشید طوری که انگار اصلاً خط چشم نکشیدید. سرِ این قلم مو زاویه دار بوده و طوری خم شده که بدون هیچ دردسری می توان خط چشم کشید. با این وسیله خط چشم های دنباله دار زیبا را می توانید بکشید.
نحوه استفاده: از سمت خم قلم مو برای کشیدن خطی در طول خط مژه استفاده کرده و سپس برای کشیدن دنباله  خط چشم در انتهای بیرونی چشم، قلم مو را در زاویه ای به سمت بالا بچرخانید. سپس دنباله را به سمت مرکز پلک بکشید تا یک مثلث کوچک ایجاد گردد، بعد داخل آن را پر نمایید.
3. نوار چسب
   اگر در آرایش کردن مبتدی و تازه کار هستید، پس حتماً کشیدن خط چشم برای شماخیلی سخت خواهد بود.اما با استفاده از نوار چسب می توانید به راحتی خط چشمی زیبا و حرفه ای داشته باشید.
نحوه استفاده: با استفاده از خط چشم مایع یا ژله ای، مثل همیشه بالای خط مژه، یک خط از گوشه  داخلی چشم به سمت انتهای چشم کشیده و سپس یک تیکه چسب نواری بردارید و آن را زیر گوشه بیرونی چشم بچسبانید و دنباله خط چشم را بکشید. حتی می توان از نوار چسب یک شابلون برای خط چشم استفاده کرد. به این شکل که یک تکه کوچک از نوار چسب را بریده و آن را روی پلک بالایی بچسبانید. البته حواستان باشد درست مثل پلک منحنی باشد. بعد تکه دیگری از نوار چسب را بریده و زیر خط مژه پایینی بچسبانید. نوار چسب را به گونه ای بچسبانید که هیچ مژه ای زیر آن قرار نگیرد. زاویه نوار چسب پایینی را طوری به صورت کج بچسبانید که به نوار چسب بالایی ختم شود. سپس خط چشم خود را بکشید. البته نیازی نیست آن را خیلی دقیق و تمیز و مرتب بکشید، چون نوار چسب باعث می شود خط چشم صاف و دقیق کشیده شود. اجازه دهید یک دقیقه نوار چسب و خط چشم مایع بر روی پلک بماند تا خط چشم خشک گردد، سپس شابلون را بکَنید. 
4. گوش پاک کن
   گوش پاک کن لایه کوچکی از پنبه پیچیده شده به دورِ دو سرِ یک چوب کوچک است. گوش پاک کن کاربردهای زیادی در آرایش دارد. پس وجود آن در جعبه لوازم آرایش بسیار لازم است. برای پاک کردن اشتباهات آرایشی باید از آن استفاده نمایید.
نحوه استفاده: کسانی که هنوز در آرایش کردن خیلی حرفه ای نیستند می توانند اشتباهات آرایشی خود را بدون نیاز به آب یا هیچ پاک کننده دیگری پاک کنند. هنگامی که خط چشم را کشیدید و ریمل زدید، قدم بعدی درست کردن اشتباهات آرایشی است. چون خط چشم و ریمل زود خشک خواهند شد پس باید سعی کنید خیلی سریع اشتباهات آرایشی را پاک کنید. 
5. خط چشم ماژیکی یا خودکاری و مداد چشم
   خط چشم های ماژیکی در تمام مغازه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی وجود دارند. این خط چشم ها شبیه ماژیک های طراحی و نقاشی می باشند. طراحی این وسیله طوری است که کشیدن خط چشم را فوق العاده راحت می کند. با نوک نمدی این خط چشم می توانید در یک لحظه قیافه خود را به کلی تغییر دهید!
نحوه استفاده: نوک خودکاری این خط چشم تیز بوده و بدون هیچ زحمتی می توانید آن را کنترل کنید و در یک حرکت نرم، مقدار مناسبی از مایع روی پلک پخش خواهد شد. بنابراین کارِ سخت کشیدن خط چشم به سادگیِ نقاشی کردن می شود.

۵ وسیله برای کشیدن یک خط چشم عالیReviewed by آرایشگاه on Jun 22Rating: 3.0۵ وسیله برای کشیدن یک خط چشم عالیبرای کشیدن خط چشمی حرفه ای و عالی ابزار آرایشی و غیر آرایشی زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها ارایشی زیبا و حرفه ای داشته باشید. در این مقاله ۵ وسیله برای کشیدن یک خط چشم عالی به شما معرفی می کنیم.

برای کشیدن خط چشمی حرفه ای و عالی ابزار آرایشی و غیر آرایشی زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها ارایشی زیبا و حرفه ای داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *