مدل بافت مو
آموزش بافت شیک مو
تیر ۱۵, ۱۳۹۷
رفع چین و چروک پوست با آرایش
پوشاندن چروک صورت با آرایش
تیر ۱۶, ۱۳۹۷

کوتاه کردن مو با ریش تراش

کوتاه کردن مو

کوتاه کردن مو با ریش تراش

کوتاه کردن مو با ریش تراش

   کوتاه کردن مو یکی از خدمات اصلی آرایشگاهی در آرایشگاه زنانه و آرایشگاه مردانه است. برای کوتاه کردن مو در گذشته از شانه و قیچی استفاده می شد. امروزه با پیشرفت روش های نوین آرایشگری از روش ها و ترفندهای خاصی برای کوتاه کردن موها استفاده می شود. شاید بسیاری از شما در شبکه های مجازی با ویدیوهای مختلفی جهت کوتاه کردن مو مواجه شده باشید. روش هایی مانند استفاده از چاقو، استفاده از اتش، استفاده از ریش تراش، استفاده از تیغ و غیره....
   بسیاری از آرایشگران حرفه ای همیشه به دنبال راهی برای پیشرفت و معروف کردن نمونه کارهای خود هستند. به همین دلیل از روش های عجیب و غریب و اغلب کاربردی استفاده می کنند. در این ویدیو برای کوتاه کردن موها از ماشین ریش تراش استفاده می شود. موها به صورت کامل خیس و شانه زده آماده کوتاهی می شوند و آرایشگر با مهارت و تجربهن کافی با استفاد ه از دستگاه ریش تراش مردانه مو موها را کوتاه می کند. استفاده از این روش کار هر کسی نیست و نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

کوتاه کردن مو با ریش تراشReviewed by آرایشگاه on Jul 7Rating: 3.0کوتاه کردن مو با ریش تراشکوتاه کردن مو یکی از خدمات اصلی آرایشگاه های مردانه و زنانه است که از گذشته تا کنون مشتریان خود را دارد و امروزه با روش های نوینی ارائه می شود. در این ویدیو روشی جدید برای کوتاه کردن مو را به شما آموزش می دهیم.

کوتاه کردن مو یکی از خدمات اصلی آرایشگاه های مردانه و زنانه است که از گذشته تا کنون مشتریان خود را دارد و امروزه با روش های نوینی ارائه می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *