روش تمیز کردن ابرو
چطور ابروی خود را تمیز کنیم؟
آبان ۲۴, ۱۳۹۶
لیفت صورت با نخ
آیا در اثر لیفت با نخ آثار زخم باقی می‌ماند؟
آبان ۲۵, ۱۳۹۶

کوچک کردن بینی با گریم

گریم بینی

کوچک کردن بینی با گریم

کوچک کردن بینی با گریم

   بسیاری از خانم ها بری رفع مشکلات و یا بزرگی بینی خود تمایلی به عمل جراحی ندراند. این دسته از افراد می توانند با استفاده از گریم تخصصی و حرفه ای بینی خود را کوچک کنند. برای شروع ابتدا باید صورت را با شوینده مناسب پاکسازی کرده و سپس آن را خشک نمایید. سپس با یک مرطوب کننده صورت را مرطوب کنید که توصیه می کنیم مرطوب کننده را روی پنبه زده و سپس صورت را پاک کنید. سپس مقداری کرم پودر به صورت خود بزنید. البته توجه داشته باشید که میزان کرم پودر زیاد نباشد. سپس با نگاه کردن در آینه مدل بینی خود را تشخیص دهید که کوتاه است یا پهن یا دراز یا …. آنگاه کار گریم را آغاز کنید.   
   دو خط استخوان بینی که از زیر ابرو شروع شده و تا سوراخ بینی امتداد دارد، در همه افراد یکسان است. این دو خط را با کمک کرم یک درجه تیره‌تر از کرم صورت خود گریم کنید. فقط در بینی‌های مختلف اندازه رسم این دو خط متفاوت می باشد وگرنه اصول کلی همان است.
کوچک کردن بینی کوتاه:
   افرادی که بینی کوتاهی دارند باید این دو خط را بسیار نزدیک‌ تر از آن چیزی که هست بکشند تا بینی آنها  بلندتر به نظر برسد. زیر بینی را با قلم مویی که یک درجه روشن‌ تر از پوست صورت است را روشن کنید زیرا هدف کشیده نشان دادن بینی است.
کوچک کردن بینی بلند:
   افرادی که بینی‌ بلند دارند باید دو خط بینی را دورتر از حد معمولی خود بینی بکشند تا پهن به نظر برسد و زیر بینی را تیره کنید تا بلندی آن کمتر دیده شود.
کوچک کردن بینی رو به پایین:
   افرادی که بینی رو به پایین دارند باید نوک بینی را تیره کنند تا خطای دید ایجاد شده و زیاد به نظر نرسد.
کوچک کردن بینی قوز دار:
   برای گریم بینی افرادی که به صورت قوزدار است نباید وسط بینی را تیره کرد، بنابراین طبق اصول گریم بینی دو خط بینی را ایجاد کنید. در بینی‌ های قوزدار فاصله این دو استخوان به هم نزدیکتر است پس باید این دو خط را کمی دور کنیم و وسط بینی (مابین دو خط) را یک درجه روشن‌تر از پوست صورت گریم کنید.
گرد نشان دادن نوک بینی:
   افرادی نوک بینیشان باریک است و علاقه دارند که آن را گرد نشان دهند باید در گریم بینی خط بینی را کمی دورتر بکشند و خط وسط را روشن‌تر کنند. سپس با استفاده از قلم تیره رنگ در نوک بینی یک هلال گرد کشیده و داخل آن را با قلم موی روشن، روشن‌تر کنند. در نهایت باید خط ها را محو کرد.
کوچک کردن بینی پهن :
برای باریک جلوه دادن بینی پهن باید در هر دو طرف بینی، سایه خیلی تیره استفاده کنید. سپس روی پل بینی یعنی باریک‌ ترین ناحیه بینی پودر روشنی بزنید تا بینی برجسته و رو به بالا به نظر برسد.
کوچک کردن بینی دراز :
برای کوچک نشان دادن بینی دراز، یک سایه‌ تیره را در نوک و زیر نوک بینی و بین دو سوراخ‌ های بینیبزنید و با این شیوه بینی را گریم کنید.
کوچک کردن بینی کج :
برای افرادی که بینی های کج دارند برای عدم دیده شدن این انحراف، باید همان کارهایی را که برای بینی پهن انجام دادیم را تکرار کنید اما روی پل بینی پودر خیلی روشن استفاده نکنید، یا کلاً پودر نزنید و یا از پودری که کمی تیره باشد (نه خیلی تیره) استفاده نمایید.

 

کوچک کردن بینی با گریمReviewed by سه رخ on Nov 15Rating: 3.0کوچک کردن بینی با گریمبسیاری از افراد برای رفع نواقص بینی خود تمایلی به عمل جراحی ندارند.این دسته از افراد می توانند با استفاده از گریم های تخصصی بینی خود را کوچک نشان دهند. در این مقاله نحوه کوچ کردن بینی را با گریم به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از افراد برای رفع نواقص بینی خود تمایلی به عمل جراحی ندارند.این دسته از افراد می توانند با استفاده از گریم های تخصصی بینی خود را کوچک نشان دهند.

1 دیدگاه

  1. لیلی گفت:

    چقدر جالب بود این مطلبتون من برای خودآرایی واقفا بهش نیاز داشتم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *