ماسک گلاب و چوب صندل
رفع آکنه با گلاب و صندل
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷
بوتاکس یا لیزر یا کرم ضد چروک؟
جایگزین هایی برای بوتاکس
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷

۱۰ ویژگی آرایشگاه خوب

ویژگی های آرایشگاه خوب

۱۰ ویژگی آرایشگاه خوب

۱۰ ویژگی آرایشگاه خوب

1. از دوستانتان بپرسید!
   اگر مدل موی دوست یا همکاری را دوست دارید حتماً از او نام و نشانی آرایشگاه و آرایشگرش را جویا شوید. چون هیچ چیزی بهتر از پیشنهاد دوستان نیست.
2. سالن‌ های زیبایی اطراف را بررسی کنید!
سعی کنید آرایشگاه های اطراف محل سکونت خود را مورد بررسی قرار دهید. ببینید دقیقا چقدر مشتری دارند، نحوه رفتار آرایشگران با مشتریان چگونه است، موارد بهداشتی داخل سالن به چه صورتی است و غیره 
3. با آن‌ ها تماس بگیرید!
   با آرایشگاه‌ هایی که از ظاهر و نحوه برخورد آن ها خوشتان آمده تماس بگیرید. توجه داشته باشید که آرایشگاه‌ های حرفه‌ ای به نحوه صحبت تلفنی اهمیت خاصی می‌دهند. شما را هیچوقت دستپاچه نمی‌کند و به شما حتماً وقت قبلی برای مشاوره رایگان نیز می‌دهند. از منشی بخواهید که با توجه به موها و یا خدماتی که می خواهید آرایشگر مناسب شما را معرفی کند و به شما وقت مشاوره دهد.
4. وقت مشاوره بگیرید!
   در صورت امکان وقت مشاوره گرفته و راجع به ایده‌های خود در مورد موها و صور ت خود با آرایشگر صحبت کنید و به پیشنهادات او خوب گوش دهید. حتماً از او بخواهید که متناسب با جنس و حالت فعلی که دارید به شما پیشنهادات خاص بدهد. حتی اگر خودتان ایده‌های خوبی دارید یک آرایشگر خوب باید قابلیت انتخاب بهترین مدلی که به شما بیاید را داشته باشد.
5. از کم شروع کنید!
   حتی اگر به آرایشگاهی اعتماد کامل پیدا کردید ابتدا با یک کار کوچک روی ناخن‌ها یا موها شروع کرده و از همه خدمات آن ها در یک جلسه و برخورد اول بهره مند نشوید. با یک شامپو و سشوار ساده می‌توانید اطلاعات زیادی راجع به سالن کسب نمایید. در حالیکه در بین سایر مشتریان هستید و کیفیت خدمات را به راحتی بررسی می‌کنید، می‌توانید با آرایشگرها و دیگر مشتریان نیز صحبت کنید و ارزیابی بهتری داشته باشید. 
6. از روی قیمت‌ ها نتیجه‌گیری نکنید!
   شما باید بدانید که آیا توانایی پرداخت هزینه‌ های چنین آرایشگاهی را دارید یا نه، اما در مورد سالنی که همواره با دادن پیشنهادات تخفیف طولانی مدت به دنبال نگه داشتن مشتریان است کمی فکر کنید. اگرچه این موضوع در آرایشگاه‌‌های نوپا امری عادی است اما آرایشگاه‌های شناخته شده و خوب بدون انجام اینگونه تبلیغات در تمام ماه‌ ها مشتری‌ های خود را در سالن خود نگه خواهند داشت.
7. نکته بین باشید!
   استایلی که می‌خواهید داشته باشید را ملاک قرار داده و ایده‌های خود را با نمونه کارهای آن سالن مقایسه نمایید. به دکور و نظافت سالن اهمیت دهید. به لباس آرایشگرها و نحوه‌ی برخورد مدیر سالن توجه کنید. آدرس سایت آن آرایشگاه را گرفته و سایت آن ها را مطالعه کنید. وب سایت از ابزارهای مهم کسب اعتماد است. معتبر بودن سایت نشان‌ دهنده معتبر بودن آرایشگاه است.
8. از تعویض نترسید!
   ممکن است از بین سالن‌ های زیبایی زیادی آرایشگاهی را انتخاب کنید و پس از استفاده از خدمات آن رضایت کامل نداشته باشید. نگران نباشید و سالن خود را عوض کنید. گاهی اوقات شما ایده‌ های جدیدی دارید اما هر بار آرایشگر شما همان ایده‌ های قبلی را به شما پیشنهاد می دهد. پس از امتحان کردن سالن‌ های متفاوت واهمه و ترس نداشته باشید.
9. وفادار باشید!
   اگر استایل خاصی مد نظر دارید و فکر می‌کنید باید به یکی از آرایشگاه‌ های معروف بالا شهر یا شهری بزرگتر بروید و آن‌ها برای شما معجزه می‌کنند کاملاً اشتباه می کنید . قطعاً مدلی که به شما بیاید مدلی است که با جنس مو و مدل صورت و از همه مهم‌ تر با شخصیت شما متناسب باشد. آرایشگری که شما را برای اولین بار می‌بیند، هر چقدر هم که حرفه‌ ای باشد، شناخت دقیقی از شخصیت شما ندارد. پس اگر مشکلی با آرایشگر قبلی خود ندارید به او وفادار باشید و کسی را انتخاب کنید که شما را به خوبی می‌شناسد.
10. نقش خود را به خوبی ایفا کنید!
   هر سالن زیبایی یا آرایشگاهی را که انتخاب می‌ کنید، به آن‌ ها کمک کنید تا بتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند و آن‌ ها را ناعادلانه قضاوت نکنید. اگر دیر سر قرار خود ظاهر شوید و برای رفتن هم عجله داشته باشید مسلماً نتیجه خوبی نخواهید گرفت. برای آرایشگر خود عکسی از مدلی که می‌خواهید را ببرید و با او خیلی شفاف راجع به چیزی که می‌خواهید صحبت کنید. اما کمی هم واقع بین باشید. محدودیت‌های موهای خود را بدانید. آرایشگر معجزه‌گر نیست. آرایشگر خوب می‌تواند ظاهر شما را به بهترین شکلی که تا به حال بوده تبدیل نماید اما نمی‌تواند از شما یک مدل بسازد. توقعات معقول داشته باشید.

۱۰ ویژگی آرایشگاه خوبReviewed by آرایشگاه on May 10Rating: 3.0۱۰ ویژگی آرایشگاه خوب برای انتخاب یک آرایشگاه مناسب باید ویژگی های مختلف آن آرایشگاه را مورد بررسی قرار دهید و سعی کنید منصفانه قضاوت کنید. در این مقاله ده ویژگی یک آرایشگاه خوب را به شما معرفی می کنیم.

برای انتخاب یک آرایشگاه مناسب باید ویژگی های مختلف آن آرایشگاه را مورد بررسی قرار دهید و سعی کنید منصفانه قضاوت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *