لیفتینگ صورت
مزایای لیفت صورت
آبان ۲۴, ۱۳۹۶
تونیک صورت
آموزش استفاده از تونیک صورت
آبان ۲۴, ۱۳۹۶

۴ اشتباه در استفاده از رژ لب

رژلب

۴ اشتباه در استفاده از رژ لب

۴ اشتباه در استفاده از رژلب

۱. رنگ زدن خارج از محدوده‌ی لب‌ها
   رژلب یکی از محصولات آرایش لب است که کاربرد آن برای بزرگتر کردن لب هاست  اما نه به این معنی که خارج از محدوده لب را نیز رژ لب بزنید. ساده ترین روش برای جلوگیری از خروج رژلب از خط لب‌ ها این است که از مداد و رژلبی که قلموی باریک دارد استفاده کنید. با خط لب، دور لب‌ ها را یک خط کمرنگ کشیده و سپس با رژ بین خط‌ ها را پر کنید.
۲. انتخاب رنگ نامناسب
   رژ لب برای تمامی خانم ها  اما هر رژ لبی مناسب هر رنگ پوستی نیست. رنگ مناسب خود را طبق ته رنگ پوست، رنگ چشم و حتی رنگ موهایتان انتخاب کنید.
۳. خط لب پر رنگ
   امروزه استفاده از خط لب‌ های پر رنگ و تیره همراه با رژهای روشن خیلی باب نیست. توصیه می کنیم رنگ خط لب و رژلب تقریبا مشابه هم باشد. اگر به این سبک تمایلی ندارید پس سعی کنید که رنگ روشن را در لبه های لب کار کنید. با این روش، لب های شما پر تر هم به نظر خواهد رسید.
۴. رژ لب روی دندان‌ها
استفاده‌ی بیش از اندازه از رژ لب موجب رنگی شدن دندان ها می شود، هر چند که باقی ماندن رژ لب روی لیوان زمان نوشیدن قهوه از رنگی شدن دندان ها هم بدتر است! دو ترفند برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی به پیشنهاد می کنیم.پیشنهاد اول این است که بعد از اینکه رژ لب زدید، برای محو و پاک کردن رژ لب اضافی، از یک دستمال کاغذی استفاده کنید و پیشنهاد دوم، با انگشت سبابه‌ ی خود رژ لب‌ های اضافی اطراف لبه‌ های داخلی دهان را پاک کنید. 

۴ اشتباه در استفاده از رژ لبReviewed by سه رخ on Nov 15Rating: 3.0۴ اشتباه در استفاده از رژ لببسیاری از خانم ها هنگام زدن رژ لب دچار خطاهایی می شوند که ممکن است ظاهر آن ها را خوب جلوه ندهد. در این مقاله خطاهای رایج هنگام زدن رژ لب را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها هنگام زدن رژ لب دچار خطاهایی می شوند که ممکن است ظاهر آن ها را خوب جلوه ندهد.

1 دیدگاه

  1. سالن زیبایی نیکان گفت:

    خانومای ایرانی بیشتر خطای خط لب پر رنگ و رژلب خارج از محدوده لب رو دارن.بارها ما توی آرایشگاه بهشون یاد میدیم که درست آرایش کنن و لبشون رو زیا جلوه بدن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *