مهم ترین خواص ماسک روشن کننده صورت با هندوانه
ماسک روشن کننده صورت با هندوانه
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶
ماسک طبیعی جنا، شنبلیله و انگور فرنگی
درمان ریزش مو با ماسک حنا،شنبلیله و انگور فرنگی هندی
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶

راه هایی پرپشت نشان دادن مو قسمت سوم

بهترین راه های پرپشت نشان دادن مو

راه هایی پرپشت نشان دادن مو

راه هایی پرپشت نشان دادن مو قسمت سوم 

آقایان دلایل مختلفی برای پرپشت نشان دادن موهایشان دارند. بعضی می­خواهند جوان‌تر و در نتیجه جذا‌‌ب‌­تر به نظر برسند. عده‌ای هم می­‌خواهند در محیط کار سرزنده و با انرژی‌­تر باشند. در این مواقع باید در جست‌و‌جوی راهی بود که بتوان موهای کم‌پشت را طوری حالت داد که پرپشت به نظر برسند و حس جوانی را القا کنند. گاهی هم هدف آن است که برای یک مناسبت خاص مثلا مهمانی، موها پرتر دیده شوند.

  • محصولاتی را انتخاب کنید که از نظر دیگران موثر بوده‌­اند

مطمئنا اشخاص دیگری نیز ممکن است مشکلی همانند شما داشته باشند. سایت­‌های اینترنتی را جستجو کرده و افرادی را پیدا کنید که دنبال درمان مشکلی مشابه با شما بوده‌اند، سپس از نظر آنان بهره‌مند شوید. امکان دارد آن‌ها بدانند برای غلبه بر کم‌حجمی موها دقیقا از کدام محصول تجاری باید استفاده کنید. ماینوکسیدیل و فیناسترید دو محصول پرطرفدار برای رشد مو هستند. ماینوکسیدیل یک درمان موضعی است ولی فیناسترید اغلب به صورت قرص مصرف می­‌گردد. البته به یاد داشته باشید این محصولات تنها جلوی ریزش مو را می­‌گیرند و نقشی در رشد مجدد آن‌ها ندارند. محصولات موضعی که حاوی ماینوکسیدیل هستند ممکن است حداقل چهار ماه طول بکشد تا اثر کنند. پس صبور باشید و درمان را ادامه دهید تا نتیجه­‌ی مطلوب را بگیرید.

  • شانه کردن موها به سمت دیگر

 اگر قسمتی از سرتان کم­‌حجم است، بهتر است موها را از سمتی که پرپشت­‌تر است بکشید و به سمت کم­‌پشت­‌تر بیاورید. اکثر آقایان مدل فرق کج را ترجیح می‌­دهند، چه موهای کم­‌حجمی داشته باشند چه پرحجم. این مدل نه تنها نواحی کم­‌پشت را می‌­پوشاند بلکه کاملا طبیعی جلوه می­‌کند. با وجود آن که این روش می‌­تواند موثر واقع شود اما گاهی به دلیل باور و فرهنگ عمومی جامعه، مردم می­‌توانند تشخیص دهند که این مدل تنها برای پوشاندن کم‌­پشتی به کار گرفته شده است. علاوه بر آن در نواحی‌ای که کم‌­پشتی شدیدتر و بیشتر است این روش پاسخگو نخواهد بود و دیگران بیشتر متوجه آن خواهند شد.

  • یکم بلندتر کردن موها 

از آن‌جایی که کم پشتی در همه‌­ی نواحی سر یکسان نیست، گاهی بلند کردن موها می­‌تواند قسمت‌های کم‌­حجم را بپوشاند. به ویژه اگر از قسمت بالای پیشانی و اطراف گیج‌گاه کم مو هستید، موهای خود را بلند کنید تا روی این قسمت‌ها بریزد.

  • موها خود کلا تراشید یا کوتاه کنید

 در جامعه‌­ی کنونی برخی مردان صرف نظر از این که موهایشان کم‌پشت است، ترجیح می‌­دهند آن‌ها را کوتاه نگه دارند. تراشیدن و کوتاه کردن مو نه‌تنها ممکن است ظاهر شما را بهتر کند بلکه به پرپشتی موها نیز کمک خواهد کرد.

  • امتحان کردن روش‌­های دیگر

ژل‌ها، قرص‌ها، کرم‌ها و محرک­‌های رشد مو، با وجود این‌که هزینه‌­ی زیادی دارند، اغلب نتیجه‌­ی مطلوب را نیز نمی­‌دهند. برای همین قبل از این‌که آن‌ها را خریداری کنید مطمئن شوید که روش‌ها و محصولات ارزان‌تر تاثیرگذار هستند یا خیر.

راه هایی پرپشت نشان دادن مو قسمت چهار

 

راه هایی پرپشت نشان دادن مو قسمت سومReviewed by سه رخ on Aug 11Rating: 4.5راه هایی پرپشت نشان دادن مو آقایان دلایل مختلفی برای پرپشت نشان دادن موهایشان دارند. بعضی می خواهند جوان‌تر و در نتیجه جذا‌‌ب‌ تر به نظر برسند. عده‌ای هم می خواهند در محیط کار سرزنده و با انرژی‌ تر باشند.

1 دیدگاه

  1. زهره گفت:

    من شنیده بودم موها رو اگه بتراشید بعدش به خوبی رشد می کنه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *