مقابله با سوختگی و خارش اصلاح با تیغ
مقابله با سوختگی و خارش اصلاح با تیغ
تیر ۱۱, ۱۳۹۶
مهم ترین ترفند های آرایش ثابت در تابستان
ترفند های آرایش ثابت در تابستان
تیر ۱۱, ۱۳۹۶

نکات آرایشگاه داماد -قسمت سوم

مفیدترین نکات آرایشگاه داماد

نکات آرایشگاه داماد

نکات آرایشگاه داماد -قسمت سوم

  •   قبل از عروسی تست بگیرید
    بعد از انتخاب آرایشگاه و فرد  مورد نظر جهت آرایش روز دامادی تان سعی کنید چندماه قبل از عروسی تان آرایشگاه خود را انتخاب کنید و حتما یکبار از کار او تست بگیرید تا با نحوه کار او و عملکرد او آشنا شوید. به دقت و ظرافت او در کار توجه کنید.
  •  از امکانات آرایشگاه جویا شوید
    از امکاناتی که تمایل دارید در روز عروسی تان از آنها استفاده شود از آرایشگاه جویا شوید. امکانات متعددی چون نحوه کوتاهی مو و اصلاح صورت، پاکسازی پوست، پرپشت کردن موهای کم پشت، اتوی مو، مرتب کردن ناخن ها، مساژ صورت، گریم صورت و … .
    استفاده از گریم و میکاپ مناسب داماد، باعث می شود تا لک های صورت شما گرفته شود و صورتی درخشان داشته باشید. شاید در موارد زیادی دیده باشید که داماد عرق کرده و صورت او چرب و نام مطلوب باشد. این اصلا مطلب نیست.
  •  گریم داماد
    نکته‌ بسیار مهمی که در آرايش و گريم داماد در جشن عروسی رعايت مي‌شود، اين است که نوع مواد آرايشی که براي داماد استفاده مي‌شود از مواد براق و يا چرب نيست و اين می تواند خبر خوبي براي آن دسته از آقایانی که مخالف گريم صورتشان در جشن عروسی شان هستند باشد. موادی که جهت گريم آقايان استفاده مي‌شود به هيچ‌وجه نباید به چشم آیند و کسي نباید متوجه تغيير خاص در صورت آقايان با لوازم و مواد آرايشي شود. اکثر محصولاتي که جهت گريم آقايان ساخته شده اند مرطوب‌کننده هستند چرب‌کننده نمی باشند. این مورد را با آرایشگر خود در میان گذاشته و از موادی که جهت گریم استفاده می شود جویا شوید. در برخی اوقات جای سبز ریش روی صورت دیده می شود که برای پوشاندن آن از کرمي مخصوص استفاده می شود که جهت همين امر ساخته شده است و صورت شما را يکنواخت و يکدست می نماید.
  •  انتخاب پکیج مناسب در آرایشگاه
    اگر شما بخواهید کلیه خدماتی که در آراشگاه ارائه می شود را جهت گریم روز دامادی خود انتخاب کنید بهتر است کل پکیج را انتخاب کنید و از انتخاب جزء جزء پرهیز کنید. چون در اینصورت ممکن است هزینه آن بیشتر شود. پس با آرایشگر خود در آرایشگاه مردانه صحبت کردن و پکیج مناسب را انتخاب کنید تا قیمت مناسب تری نیز در بیاید.

مطلب مرتبط:

نکات آرایشگاه داماد - قسمت اول

نکات آرایشگاه داماد - قسمت دوم

نکات آرایشگاه داماد -قسمت سومReviewed by سه رخ on Jul 2Rating: 4.5نکات آرایشگاه داماددر این مقاله میخواهیم مفیدترین نکات آرایشگاه داماد را از دید متخصصین مو و زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *