مدل شینیون
مدل شینیون موی کوتاه
دی ۳, ۱۳۹۷
آرایش یلدا
آرایش ایرانی
دی ۶, ۱۳۹۷

آموزش آرایش بدون ابزار آرایشی

آموزش آرایش بدون ابزار آرایشی

آموزش آرایش بدون ابزار آرایشی

   آرایش کردن یکی از کارهای زیبایی است که خانم ها با استفاده از آن چهره خود را جذاب تر کرده و اعتماد به نفس خود را افزایش می دهند. برای آرایش کردن و استفاده از انواع کرها ها و کانسیلرها و سایه ها و غیره می توان از ابزارهای آرایشی استفاده کرد. ابزارهای آرایشی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها کاربرد خاصی دارند. ابزارهای آرایشی شامل انواع براش ها، انواع پد ها، انواع قلم ها و انواع اسپری ها است. 
   اما گاهی اوقات ممکن است تمام ابزارهای آرایشی همراه شما نباشد در این صورت از ارایش کردن صرف نظر خواهید کرد؟ خیر شما به راحتی می توانید به کمک دست ها و حتی انگشتان خود آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید. شاید عجیب به نظر برسد اما در گذشته که ابزارهای آرایشی وجود نداشت خانم ها از همین طریق از محصولات آرایشی استفاده می کنند. البته باید دقت داشته باشید حتما قبل از شروع آرایش دستان خود را شسته و تمیز کنید تا میکروب ها و باکتری ها به پوست منتقل نشوند. برای آموزش نحوه آرایش صورت بدون ابزار آرایشی ویدیو زیرا را مشاهده کنید. 

آموزش آرایش بدون ابزار آرایشیReviewed by آرایشگاه on Dec 25Rating: 3.0آموزش آرایش بدون ابزار آرایشیبرای ارایش صورت حتما نباید از ابزارهای ارایشی استفاده کرد و می توان با استفاده از دستان خود آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید. برای آموزش آرایش بدون ابزار آرایشی ویدیو را مشاهده کنید.

برای ارایش صورت حتما نباید از ابزارهای ارایشی استفاده کرد و می توان با استفاده از دستان خود آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *